Cassler = MUMSSSSSSS!

Hejsan Sveeejsan!!!
Måste bara berätta att jag idag ätit den godaste casslern i hela min liv. Mina smaklökar höll på att domna bort.
Tog först två för jag trodde inte det skulle vara så gott sen rulla jag bort & tog en 10 bitar till eller nåt.
Tunna som fan och inte stekta. Mmmmm jag ville ha alla :D:D

Igår var Magnus här hos mig & det var så roligt <3 Jag fick jordnötsringar, ostbågar & tre color så jag klarar mig några dagar. Hihi!!! Vi satt och fikade och prata, spelade fia med knuff. Jag var överlägsen första omgången men sen gick det utför =/ Buuuu!!! Sen åt vi mat i resturangen. Härligt att ha lite godingsällskap istället. Men tro inte att vi fick vara ifred för tanten ändå. Hon tyckte min man var en så snygg påg, och när jag åkte på toa så ville hon inte att jag skulle komma tillbaka så hon fick vara ensam med Magnus. Hahah! Jävlar.
Sedan gick vi en promenix i ösregnet, Magnus rullade mig och det var jätte skönt att få frisk luft, vet inte när jag var ute sist. Sen utforskade vi stället och var lite överallt i källare och vråar. Gömde oss i källarn och hångla lite. Grr ;)

Det var underbart att ha honom här och jag älskar honom och våran bäbis (även om jag inte träffat dig) mest i hela världen (v)(v)(v)

Funderar på vad jag ska underhålla mig med idag.. har duschat i det hetaste vatten, väldigt skönt och blir mycket rörligare! Har även vilat så nu är mitt påhittarhuvud slut =/ Fint väder som fan men vågar inte rulla ut själv för alla gupp osv.
Nä puss och hej.....

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ut och rulla med dig tanten står säkert bakom ett hörn och lurar ifall ngt händer :P haha siken tant

2008-08-25 @ 18:06:55
URL: http://stardust88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0