En JÄVLA smärta :-(

Igår på jobbet så fick jag så fruktansvärt ont, det högg till i höften en 4-5 gånger på raken och en sån smärta önskar jag inte någon. Man skriker bara rakt ut, försökte jobba på så gott det gick fast jag inte kom någonvart knappt. Ville inte låta min arbetskompis göra dubbla sysslor men det gick inte tillslut =/ Har så dåligt samvete för hon fick göra i princip allt!

Gubbsen min fick hämta mig med kryckorna för kom inte en meter, tårarna bara rann & ville verkligen inte sjukskriva mig idag eftersom det är söndag = svårt att få in folk. Men vad fasen ska man göra?!

Är glad att jag gjorde det för inatt har vart den värsta natten någonsin. Har haft ont t.om när jag legat ner och det brukar jag inte ha, inte kunnat lega på något vis. Har gråtit som fan för det gjort så ont, fick väcka Magnus så han fick hämta en alvedon till mig. Han blev sur och jag blev ännu mer ledsen för att man inte får något stöd eller förståelse.

Lika ont gör det än, har fått tatt mig en dusch iallafall. Det var ett helvete att ta sig dit och att få av sig kläderna. Nu ska jag ligga i sängen hela dagen och hoppas på att man inte blir kissnödig så man behöver gå upp.

Magnus är och hämtar vårat bord och stolar nu. Äntligen det kommer bli så fint, och köper med en tidning till mig så man har något att roa sig med här i sängen - Åh vad man kan tycka synd om sig själv men det känns bara hopplöst.........

Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Tycker så synd om dig att du ska ha så jobbigt med dina höfter, 'krama om'

2008-08-03 @ 18:34:16
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: jannica

vad tycker du om min nya bloggdesign?

2008-08-07 @ 12:47:01
URL: http://blondinh.blogg.se/
Postat av: Malin

Tycker synd om dig, men du är stärk og jättetuff. du kommer dig igjenom det!

2008-08-09 @ 23:39:28
URL: http://hippiehippieshake.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0