Home sweet home <3<3<3

Det är verkligen hur skönt som helst att vara hemma :) Min älskling, min säääng (hur skönt som helst o sova där:), vårat fina hem.
Vi var på tio peppe o åt oxfile med smörstekta champinjoner med gratäng o bearnässås igår. MMM ni hör själva, med friterade lökringar till förrätt. Vi hade så mysigt o satt o tjöta !!
Efter det köpte vi massa godis så åkte vi hem och tittade på "Min brors flickvän", sådär film faktiskt. Låg o myste en stund i sängen o sen var det natten.

Idag har vi stapplat runt på Kungsmässan, Magnus har köpt en present till sin far, och jag har köpt två presenter till Magnus för han fyller år den 8'onde. Jag tvinga han att öppna en idag för jag var så uppspelt. Dumma mig.
Ett par gråa nike jogging byxor .. för han önskade sig ett par, men den andra presenter får han vänta med så han får nåt på sin födelsedag. Hihi!

Var borta hos jocke&joanna och tittade på leo för första gången, o herre vilken liten pojk. Fick tårar i ögonen typ. Så magiskt att få ett barn, höll i honom o det var så mysigt. Bäbisar luktar så gott.
Jag kände min lille nyss också, som sist. Känns som mitt hjärta slår fast i magen <3<3 Gosiiiing.

Var o åt kinamat nyss. Fan va gött det var. Får va lite onyttiga nu i helgen - Det förtjänar vi =)
Nu blir det massa mysss för helgen går fort o imorgon kväll är det tillbaks till fängelset. Eh man får väl vara glad att man fått en plats där som alla säger, men jag är int glad att jag är sjuk! Blä.

Pappa, Mathilda, farmor o farfar kommer hit i hälsar på imorgon också. Pappa ska få klippa mina tånaglar för jag kan inte böja mig o Magnus hatar fötter. Hahah usch!!

Ha en bra lördagskväll kära vänner :D

Tänkte lagt in lite bilder nu men får ta det på måndag för det går fortfarande inte på min dator. Cp :(

Kommentarer
Postat av: Andrea

Låter som du har haft en underbar helg :D hoppas att den kan ge dig energi att orkar med "fängelset". Hhih tånaglar

2008-08-31 @ 11:11:18
URL: http://stardust88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0