idag går jag på kryckor, tralalalala!

trodde aldrig jag skulle klara att gå på kryckor idag eftersom jag bara hängt på ett gå-bord, men när jag provade dom med sjukgymnasten så gick det t.om mycket bättre än gå-bordet :D jag är så glad, nu blir det inga bekymmer att åka hem imorgon, och dom är knappt ivägen alls :) ibland är gud med mig...

igår kom världens bästa kille hit till mig, vi tog min racer och åkte in till halmstad för jag var så mcdonalds sugen.
fan va ivägen man känner sig i rullstol, stackars dom som alltid sitter så =/
magnus fick gå o beställa och jag fick skriva en lapp till honom med allt jag skulle ha. haha! han fick skämmas endel.
mums va gott det var, jag åt upp allt typ.

imorgon ska jag åka hem över helgen och det ska bli underbart. vi ska bara va ensamma och mysa ihjäl hela helgen!
gå ut och äta en god middag på tio peppe, och va hemma och porra ;-) och jag ska känna dina armar runt mig när jag sover. idag älskar jag livet.

igår tror jag att jag kände våran lilla bäbis :):):) kändes som mitt hjärta slog extra hårt fast det var i magen istället, och jag kände det 3 gånger så jag kan ju inte inbillat mig. mamma & pappas fina lilla älskling <3 vi har bestämt ditt namn nu, lille plommonet och vad du än är för kön så blir namnet perfekt :D<3

Pussss & adjö nu ska jag hoppa iväg och bada snart. Älskar mitt liv, min man och våran bäbis mest av allt (v)

Kommentarer
Postat av: jonas

du får ju berätta namnet!!!!!

2008-08-28 @ 17:12:30
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

gud va skönt o få komma hem till din älskling! =) Njut nu till fullo, så hoppas vi att du snart blir bra så du o mannen din får vara hemma o mysa med magisen =)

2008-08-28 @ 23:06:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0