Jag Drunknar I Dina Ögon ('v')

Jag är förälskad. Så himla förälskad.
Jag hade gett upp allting, fanns ingen tro kvar på kärlek när jag mötte dig - Av en ren slump.
Du förvandlade hela min värld, visade hur kärlek ska vara. I din trygga famn kunde ingenting hända, dina stora händer mot min kropp var mer än vad jag klarade av. Du fick mitt hjärta att smälta, gång på gång på gång!

Jag trodde inte det var möjligt att bli så vacker som du. Förrens jag såg dig i verklighet och du bevisade motsatsen.
Något måste vara fel, tänkte jag när vi satt och pratade. Ingen människa kan vara så här perfekt....
Efter ett tag kom jag på att jag hade fel. Det visade sig att du både var väldigt smart, vänlig och alldeles underbar.
Vad hade jag gjort för att förtjäna det här?

Din kropp och dina muskler <3
Din kropp mot min 

Trodde inte man kunde bli lyckigare förrens vi fått våran fina lägenhet. Ditt och mitt! Jag avgudar dig min skönhet (v)
Att jag fått gåvan att bli mamman till din bäbis kan jag aldrig tacka dig tillräckligt för.
Vackrare bäbis kan ingen få - Mamma & Pappa kommer överösa sig med kärlek. Du är vårat kärleksbarn, lilla plommonet.
Magnus Carl Falk ♥ Jag kommer älska dig tills mitt röda hjärta slutat slå.
Tusentals miljoner pussar och kärlek från din fru

Oändligt vacker, kan inte låta bli att säga sexig. Min kärlek till dig <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

hmm fru?? ingen inbjudan har ramlat ner i brevlåda?? emily emily :P hihihi

2008-08-26 @ 21:39:28
URL: http://stardust88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0