När nätterna är långa..

Nu kan det börjas skrivas lite mer här.. finns ju en liten dator här nere vid cafeterian på stället jag är på, och lyckligare kan väl ingen vara än jag =D Jag menar hur kul är det att bara ligga o läsa dagarna i ända och höra på pensionärer?
Nepp då rullar jag hellre iväg med min racer och sitter här i lugn och ro och får veta lite vad som händer med världen & med folk.
På vardagar kommer det vara fullt upp med sjukgympa och bassäng men nu på helgerna händer det absolut ingenting, så det blir väääldigt långttråkigt. Man kan få permission på helgerna om man vill, och det ville jag veerkligen men eftersom jag inte klarar mig själv än och inte kan gå så kan jag inte åka hem men nästa helg hoppas jag vara så bra så man får vara i sin hemmamiljö lite :)

Det är en tant som ligger på min avdelning som är helt efterbliven, hon springer efter mig vart jag än är och i matsalen ska hon alltid sitta vid mitt bord fast jag försöker gömma mig. Hon pratar om helt osammanhängande saker & hon är rent ut sagt galen. Hoppas hon åker hem snart. Haha!

Magnus min lille going kommer idag och besöker mig, vilket inte kan hända lika ofta som förut eftersom det är en 13 mil eller något hit från Kungsbacka. Har inte träffats på 2 dagar och jag saknar honom så jag spricker. Han kommer säkert inte kunna komma så ofta ens så hur ska det gå längre fram? Jag vill bara bli frisk så jag kan komma hem :(

Idag när jag duschade så såg jag min mage, guud vad stor den hade blivit (v) Hihi. Så söt =) Längtar tills jag får känna som ett fisksim i magen som alla pratar om att man kan känna i denna veckan. Våran <3bäbis<3 Hoppas du mår bra i mammas mage. Jag har hur ont som helst för din skull. Bara du mår bra mitt älskade lilla plommon.

Och ont det kan man säga att man har, jag som är den värsta sömntutan av alla i vanliga fall (Fråga Magnus:) sover inte en blund på nätterna längre, på grund av smärta & på grund av oro och spänning. Varje gång jag faller in i en lätt sömn så vaknar jag och skriker för jag har gjort någon ofrivillig rörelse och det kallar jag smärta.

Jag hatar alla människor just nu. Varför får alla andra må bra? Jag hatar t.om dom som ligger inlagda här för det är sååå synd om dom för dom har lite ont i sin jävla arm eller något. Jaha men vad fan är det? Du kan ju gå iallafall, du kan äta smärtlindrande. Jag kan fan inte ens klara mig själv. Jag är så egoistist just nu men alla människor ska vara så glada att dom kan hoppa och studsa och vara smärtfria. Blir jag av med detta någon jävla gång så ska jag uppskatta varje steg jag tar.

Nä nu kommer kärringjäveln igen och ska terra mig så dags o sluta :( Hahahah fy fan! Puss på er.
Ps. Jag vill se lilla Leo snart, världens finaste lilla kille som födds som jag inte fått se ännu. Lilla prinsen <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kan tänka mig när då smyger förbi tanten så hon inte ska höra dig! Hahha men då har du ngt att göra iallfall:P hehe aa jag vill se din mage ! Hoppas du blir bättre snart !

2008-08-23 @ 19:37:33
URL: http://stardust88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0