Skulle precis skriva äntligen....

Men det fick jag genast märka att äntligen är ett ord som inte finns för mig. (Haha, vadå ta allvarligt på saker & ting?:) Men iallafall så trodde jag att jag kunde börja lägga upp bilder för jag fick upp dessa två mag-bilder nedanför men efter dom kunde jag inte lägga upp fler ... Så jävla TRÅKIGT alltså! Skit tråkigt att skriva blogg utan bilder (!!!)

Idag är det fredag = Mys. Jag är uppväxt så att helgerna är något speciellt utöver veckodagarna. Man äter god mat med tända ljud på kvällarna, äter chips & godis och allt där till och hittar på roliga saker.tt
Så fortsätter jag nu när jag är vuxen. Ett sätt att orka vardagen på något vis med allt slit och släng på jobb osv.
Så tänker jag uppfosta min lilla med. Hur kul är det med helg om det är som vanligt? Då är det ju som vilken veckodag som helst =/ Tråkigt.
Ikväll ska jag laga potatisgratäng med fläskfile, brunsås av fläskfilen (=MUMSSS) med sallad med rödlök och feta ost..
Har planerat att börja jobba de flesta helger nu, det kan man lika gärna göra nu när man är gravid. Ett ypperligt tillfälle att tjäna pengar eftersom lönen blir jävligt bra med OB't så jag kan köpa allt det bästa till min lille mumsbit <3:)

Älsklingen min har som sagt målat om i köket och det blev såå snyggt verkligen. Har satt upp lite hyllor med ljus på också. Kommer bli perfekt på måndag när de snygga stolarna & bordet kommer. Köpte en riktigt het tavla igår också som vi ska ha över den nya soffan. Börjar bli såå fint här nu!

Ska nog ta sig ett dopp ikväll för att svalka sig.. ska ju tydligen bli regn efter idag så man får ju passa på. Har fått riktigt mkt färg nu.. Kul=)
Min lille mage i vecka 13. Inte mkt men lite börjar det synas. Enyoy Angelica :)
Vårat mirakel som kommer få det sååå bra med oss<3:) Lille mumsbiten i vecka 13...


Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Åh tack så mkt =)

2008-08-01 @ 22:55:06
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: joanna

vad fiint =)

2008-08-01 @ 23:18:00
URL: http://www.metrobloggen.se/yayo
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

jobba så mkt du kan, så du får jobbat upp din SGI till knodden kommer =)

2008-08-02 @ 11:01:46
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Angelica

Man tackar =) börjar synas nu!=)

2008-08-02 @ 14:43:41
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vackert :D

2008-08-10 @ 17:57:34
URL: http://stardust88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0