Träääääääääna

Uppe med tuppen är man varje dag 8-|
Kl 6-7 vaknar jag varje morgon, pigg som en nötkärna & somnar vid 21-snåret. Rökfri och alkoholfri, äter nyttiga middagar + frukt och motionerar. Nyttigare har mitt liv nog aldrig varit :D
Det trodde jag aldrig för lite mer än 2 månader sedan att det skulle gå så bra att sluta röka, inte ett bloss har jag tagit sen den 22 juni. Är inte sugen heller och tycker enbart det luktar jävligt illa. Blää!!! Drömmer ofta drömmar om att jag röker och dricker och kommer på "Men herre - Jag är ju gravid", och vaknar kallsvettig som ett nervrak. Skulle ju aldrig göra så
:(

Har gått med gåstol idag med min sjukgymnast och det gick herrans bra.. stramar och gör lite ont men inte konstigt när man inte gått på så länge, imorgon börjar jag med bassängen. Kortisonen där bak gjorde nog susen för jag är mycket bättre sen i fredags =) Så permissen till helgen kanske inte är SÅ långt borta.
Har inte kläder här heller så åker runt med sjukhus kläder. Himmel va sexigt, trosorna hänger ner till knäna. Haha men men jag behöver inte vara tjusig för någon.

Mmm ska åka och köpa choklad snart, är redigt sugen på det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0