Dopdagen =D

God Morning!
Sovit någolunda inatt, vaknade vid 09 =O Himla skönt, mådde väldigt illa när jag steg upp och mkt värk i mage o rygg så tog en het dusch så jag var alldeles röd på hela kroppen!
Nu ska jag göra frukost snart och vänta på att baby ska vakna. Han sitter uppe såå länge på nätterna =)
Så blir det väl att göra sig iordning o dra iväg. Vi ska vara där 11.30, blir nog trevligt! Hoppas man kan må bra bara annars är det inte kul att umgås med folk.

Fick sett klassfesten igår iallafall.. Bra är den! Svensson svensson = roligast och sedan blev det en dokumentär med Brittan. Ja, ingen kan påstå att det är lätt att vara sådär känd. Stackars tjej =/

Nä äta babyyoguhurt.. brukar vi köpa hahaha! Igår när vi handlade såg det ut som vi handlade till ett barn!
Barn-yoghurt med leksaker på paketet, mjölk, findus köttfärsås i burk och två kinderägg som jag blev sugen på.
Hahahah fy fan va vi skämdes när vi betalade =D
Jaja man får äta det man gillar... Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0