Back To Halland . . . .

Ganska snabb resa dit (Till Landskrona, för er som är tröga), jävligt tråkigt väg bara för det är en motorväg heeeela vägen! Och ängar och några träd på sidan om såklart, men den som inte kör överlever [jag] med min älskade "vi ska ha barn bok" som jag lånat på bibblan. Den blev utläst idag och det känns lite sorligt för det var min mys stund. Modern och fin var den också. Men ikke ska jag gråta för jag har fler på lager i lådan. Men ingen som lockade lika mycket som denna dock.
Regnade typ hela vägen dit, när vi kom fram strålande solen och Nicole stog på sin balka och vinkade med sitt låna bruna hår =P Haha!
Tog en svängom och checka nya lägenheten, satte oss i köket och snacka skit en bra stund som man får göra när man inte setts på länge. Drack nog upp en 2liters cola *fy på oss* Men livet är hårt imellanåt!

Sen kom hennes karl hem Jonas och vi åkte ner till Landskrona city eller vad man ska kalla det för, letade efter "zoo't" i mina tankar men hittade inget. Vi gick och käka på en pizzeria. Jag skulle variera mig för en gångs skull och tog kebabrulle - Det skulle jag inte ha gjort!
Sen åkte vi och köpte JORDNÖTSBÅGAR (som inte finns i många affärer ska ni veta så jag blev så lycklig så), gurka, paprika och dipp som vi möla senare på kvällskvisten, såg även en konstig men ändå rolig film.
Sen kollade jag och min baby på en dokumentär om nyfödda bebisar med komplikationer innan vi la oss. Sååå hjärtskärande men det gick bra i slutändan som tur var.

Idag så åkte vi förbi Helsingborg på hemvägen, gick och kikade i lite affärer, blev stoppade av elgubbar som ville sälja sin el (bara för dom hade godis som dom gav mig) så kom vi inte därifrån på en kvart. Pust.
Sen gick vi och kollade på en jävla stor byggnad. Tog aldrig reda på vad det var för det lockade mig inte, men skulle gå upp och checka utsikten iallafall. Det var mys! Mysdag.

Nu är vi hemma, har ätit panerad torsk med potatis och dillsås. Gott som fan var det ska jag lova er. Mummssssss!
Nu ska jag se på A la Emma på 5an om jag får bort gubben min från playstaytionet.
Har fått en tid till Uddevalla sjukhus på måndag för en ledinjektion. ÄNTLIGEN händer det något, och så ska jag börja jobba nästa vecka (så skönt o komma igång igen). Hoppas det går bra för annars tror jag att jag kollavippsen!
Puss och tja på er.

Våran nya bokhylla.  Naajs enligt mig själv. Jag ligger i resesängen för att räta ut min kropp med min älskade dator Nicoles magge börjar bli stor Gömms vill inte vara med på bild hur jag än försöker och vrider på det hela.... Hett - eller inte!  Men mys bild ändå 
Jag har psykbryt!!!!! :O Se upp gött fölk Nicole är nyvaken och ringer till sin hyresvärd och skället!! :O:O:O Helsingborg Hjärtat knallar iväg <3 riddarrustningen :D:D haha eller whatafackcpcpcp Kärleksparet på höga höjder :D:D<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Mysigt med en liten tur vid nedre delen av vårt land! :P

2008-07-12 @ 13:06:40
URL: http://stardust88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0