Beställt soffa. Äntligen.

Japp idag har vi varit på Chilli och beställt soffan. Hur hett kommer inte den bli i vårt hem? :D Får hämta den om 2 veckor då den kommer in till lagret. Tur hade vi för det fanns bara en kvar efter vi tagit våran. Puh, finns verkligen ingen snyggare!
Håller på o laddar ner Mamma mia filmen för jag vill att min baby ska se den också, så bra var den ju.
Han håller på o grillar marinerade kotletter till oss och det luktar sååå gott. Älskar verkligen grillad mat.

Imorgon ska jag till läkaren på mödravården på återbesök, får väl se vad han säger! På eftermiddagen ska jag jobba. Sisådär kul men man kan inte ha det gött varje dag. Haha.

TJING!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0