Då var det helg

Vilket inte innebär något särskilt för oss denna veckan. Behöver ta en städning här hemma, det behöver dammsugas och skuras, toaletterna behöver städas och badkaret skrubbas + att tvätten behöver bli tvättad i veckan. Puh, blir trött bara jag tänker på allt =P Behöver lite energi, man blir lat av att gå hemma. När jag jobbar orkar jag hur mycket som helst.
Sover till 11 varje dag och ändå somnar jag tidigt.. men det är så här tidigt i graviditeten har jag hört så hoppas på att de går över snart! Hihi.

Igår var jag hos sjukgymnasten för andra gången, känns bra att ha kommit igång. Har inte haft ont sen jag var där i måndags .. vet dock inte varför för hon bara drog o slet lite i lederna. Hm, igår gjorde hon likadant och så fick jag typ elchocker på min inflammerade punk bak på svanken som tydligen skulle leda bort smärtan ? Tror jag som jag vill på.
Efter det var jag nere på akuten eftersom jag behövde ett sjukintyg till jobbet, det fick jag + sjukskrivning på 2 veckor men jag ska gå tillbaka på måndag. Ska bli gött. Fick även en bedövningssspruta in i höftleden, jävligt onödigt. "Bli inte för glad om du inte har ont på nån timma för det försvinner sen....." Jaha, det va ju nödvändigt. Typ?

Cyklade sedan bort till jobbet och pratade med chefen, gick bra faktiskt. Efter det cyklade jag hem och vi åt thaiwok med kyckling och nudlar som gubbsen lagat! Gott var det..
Sen åkte vi bort till Magnus föräldrar och tjötade hela kvällen, vi fick varsitt par snygga solbrills. Behövligt eftersom våra är försvunna! Sen på hemvägen ville jag ha en cheeseburgare. Var sugen som aldrig förr.
Det tog minst en kvart att få den. Höööm säger jag! Jävligt störigt sen var det helt kletig o äcklig.

Ah om man skulle ta o duscha så man piggnar till och sätta igång här hemma. Magnus är och spelar golf.
Igår gick jag in i vecka 10, kul kul och på fredag har vi inskrivning hos barnmorskan :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0