Fel på bloggen?

Jag är en aning smått irriterad. Jag kan inte lägga in bilder på blogghelvetet längre. Varför undrar jag då???
Skulle lagt in bilder från Liseberg för o lysa upp bloggen lite - Men ikke =/ Har försökt i flera dagar nu utan resultat. Segt tycker jag!!!
Det har vart sååå fruktansvärt varmt de senaste dagarna. Det har varit ett rent helvete att jobba, man är helt slut redan innan man kommer dit och min trötthet ger inte med dig och det gör inte saken bättre.
Torka skit igår som va de äckligaste jag vart med om, fick rusa in på toa och kvälja. Blääää! Jag brukar inte vara känslig men man kan ju knappt borsta tänderna längre utan o va nära på o spy! Haha.

Va i "barnsjön" igår o bada jag o älskling. Det var såå mysigt. Vi simma en bra bit från badplatsen till hopptornen. Jag stog på tre-an en bra stund, hjärtat bulta och jag blev mer o mer rädd men visste att jag inte kunde fega ur så tillslut hoppa jag. Va inte så farligt som man tror när man står där uppe men fy alltså.
På kvällen efter jobbet åkte vi till lygnen o bada men där var det svin kallt. Sveriges kallaste sjö!!

Imorgon kommer mina föräldrar o hälsar på. Pappa ska måla om i köket imorgon tror jag. På måndag köper vi köksbord o stolar så det blir nog nice :D Tänkte bjuda på någon god middag. Tänk va måånga middagar ens föräldrar bjudit en på. Ska bli kul o se dom <3 Älskar dom massa!!!!!

Nä nu får jag käka färdigt min kvällsmat. Ska upp imorgon o jobba. Jenny kommer o hämtar mig .. Gött :D
Puss och kram. Ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0