Idag har jag namnsdag:D:D

Med min stavning och allt. Höhööö så stolt :P Har inte fått vara med i almenackan på flera år men nu finns jag där.
Idag har jag jobbat. Blev en aning skitförbannad i morse när jag skulle ta ut min cykel från cykelförrådet och nån jävlaoch  kärring har låst där (ingen förutom hon har nyckel) så ingen av oss andra 20 pers har fått ut sina cyklar. Så en kvart innan jag började fick jag typ börja springa. Och det är INTE roligt med mitt morgonhumör. Så jag har fått ringt fastighetsskötaren och sagt att jag ska ha en nyckel fortare än kvickt.
Fan alltså vad jag är trött på att kissa heeeeela tiden hela dagarna. Var femte minut, man får aldrig sitta still. Böh!

Idag har jag läst i en födelsedagshoroskop på jobbet och det stämmer tämligen bra in tycker dom som känner mig och det gör det faktiskt=P
15 December:
Du är rastlös, utåtriktad och gör alltid som du själv vill. Många tror kanske att du blivit bortskämd som barn, men nej, du är född sådan. Du har fantasi och begåvning. Du ser ofta möjligheter som andra inte upptäcker och tycker om att ta chanser.
Morgondagen bekymrar dig inte, du är mest intresserad vad som händer idag.
I kärlek är du glödande och varm, men är "sen i avtrampet" när det gäller äktenskap.
För övrigt är du snabb tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Grattis på namnsdagen! :)

2008-07-16 @ 23:08:24
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0