jag tror, jag tror på sommaren !

God middag allihopa på söndagskvisten!!!! Det blev aldrig en lugn hemmadag igår, vi åkte till "barnsjön" och solade oss och badade och det var hur härligt som helst... jag simmade som en liten fisk! Simmade på en kärring, blev livrädd o blev glad att det inte var nån fisk sa jag te henne. Nä bara en valross säger hon och tyckte hon va rolig. Hihihi sa jag då :P Sen kom pelle dit och magnus o han slogs i vattnet som två vattenodjur, en aning pinsamt :D
Brun som fan på axlarna blev jag, åkte hem och lagade makaroner o köttbullar och aldrig har det varit så gott med mat innan! Tittade på sommarkrysset (börjar bli gammal men jag tycker det är kul som fan), och efter det kollade vi på rocksystar (en film som gick på 3an som var very bra).

Så idag blir det nog en lugn dag istället, ska laga lite god mat sen. Lövbiff med nåt gott till, men är jävligt sugen på korvstroganoff fortfarande men vet inte om jag har alla ingridienser.

Nu är det inte långt kvar till fallens dagar. Jag ska äta så mycket langos att jag spyr. Jag älskar langos!
Jag gnäöller hela dagarna på min kropp, jag har fan ont i varenda kroppsdel. Ryggen, nacken, svanken, höften. Bah, ska göra en hel undersökning av mig själv hos läkarn. Orka va som 80 i kroppa när man är 20! Blä och jag orkar inte gnälla mer.

Nä nu ska jag blega runt lite mer här på internet puss och adjö kära vänner. Det är en fluga här inne i min lägenhet som är tam, den är på mig stup i ett och retar gallfeber på mig :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0