Såå trött va efter lång dag!!

Gick upp vid 7-tiden imorses, älskling väckte mig medans han hämtade jocke&joanna sen kom dom o hämta mig mest i mitt illamående jag på morgonkvisten. Hua!!
Vi somnade i bilen o kom fram till sommarlandet precis tills det öppnade.. Gick runt o snoka lite.. Gubbsen o joakim körde gokart för fulla muggar o skulle raca förbi alla. Hahahah! Gulligt!
Sen gick vi bort mot badet som är det roligaste av allt. Gick i i vågpoolen där det kommer en meter höga vågor & så kul fick väl jag på en skala för sen fick jag så ont att jag inte knde röra mig så kunde inte göra mer saker denna dagen, jag som sett fram emot att göra någonting kul men jag får väl ligga hemma i sängen resten av sommaren för jag tänker inte utsätta mig för detta en gång till . & alla äckliga människor som har bråttom o bara bryr sig om sig själva o går rakt in i en, fy fan jag spyr!!!!!!! Men vi fick tillslut en tre vlig dag ändå efter att ha satt sig ner o vilat o ätit lite :D Joanna är höggravid o inte så tuff heller =) Lite dåligt väder också men när vi kom tillbaks till Kba va det strålande sol, man ska fan hålla sig hemma. HAhaha!
Nu är man hemma (trött like hell), ligger i soffan o mölar jordnötsringar och min älskling kopplar in sigg playstation har äntligen fått !

NMin jensa o vi vid havetvåra goda jordgubbar som genast blev äckliga i värmen ....vi grillar tsatsiki-korvar :DHAhaha härlig bild

lyckliga jag på skaraälskling kör raceJoanna o jag väntar på matfullt med äckliga stora fiskar i vattnet dom trilla i efter vattenskidorna. BLÄÄÄÄÄMoahah ems på skarababy är duktig som klarar o åka :D<3Mohahahha ser ut som ett spjut, men åhhhh va mys o kul!!!! älska klordoftskojjjjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är otroligt sööööööt min kusin!!!!

2008-07-04 @ 22:21:30
Postat av: Malin

De va jag som skrev det såklart!

2008-07-04 @ 22:22:30
URL: http://hippiehippieshake.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0