Skåne Imörn :D:D

Min lilla sötis har blivit playstation-beroende :( Fy fan va tråkigt tycker självklart jag då som är hans fru. Han går upp kl 06 på morgonen för att få extra tid att spela. Aningen löjligt ! Haha.
Jag får min dator med ifred tänkte jag. Perfekt, men så här mycket vill jag faktiskt inte använda den!

Sov till 11 idag. Det var skönt, har inte kunnat sova ut på ett tag nu. Pågrund av massa uppspringade varje natt. Och nu kan jag inte hålla mig i min blogg längre - Jag är gravid ! : ) Det kom som en chock för oss, men ändå inte!
Så himla roligt men känns ändå fortfarande väldigt konstigt. Var på vul förra veckan och jag går in i vecka 10 på fredag.
Har lite känningar, så som ömma och stooora bröst, illamående, yrsel och "mensvärk". Inget som stör mig, vet ju att jag har en bäbbe där inne =) + att jag slutade röka samma dag som jag fick reda på det och har inte rökt en endaste cigarett sen dess. Är så stolt över mig själv, men ändå så var det en självklarhet för mig. Skulle aldrig utsätta barnet för något bara för jag själv är en egoist. Noway, men det har inte varit så jobbigt som jag trodde. Har försökt sluta så många gånger tidigare, men det var väl detta som behövdes! Vårat mirakel ♥ Något som vi har skapat tillsammans. Det är en sån konstig känsla! Hoppas bara att allt går bra, men jag vill inte gå runt o tänka negativt...
Den anländer den 12 februari. Våran bäbis - Hihi! <3


Och imorgon så har i bestämt att vi ska åka till min goa Nicole i skåne. Min pågetös, men nu behöver man inte åka pågetåg längre, för nu har dom flyttat till en 3'a i Landskrona. Ca 2 mil från Helsingborg. Kul o se den staden också.
Nicole och Jonas ska också få en bäbis, alldeles snart. I höst! Så kul :D Så härligt o komma bort lite, och så kul o få träffa min gumms, va ett tag sen nu! Är alldeles för dåligt på att hälsa på. Men nu är det dags =) Vi bor ju nte lika långt från varandra nu när jag bor i Kungsbacka!

Yee nu ska vi försöka oss ut på en promenad. Måste röra på sig o få upp kondisen lite. Good luck Chuck!
Ha en bra dag! Kärlek / Emssss

Kommentarer
Postat av: Nicole

Pågetåg! Billebånga! Man måste bara älska dig gumz! =0)

2008-07-08 @ 14:55:10
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Grattis vännen än en gång :) Detta förtjänar du, all lycka! Du har en fantastisk resa framför dig! :)

2008-07-08 @ 18:24:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis! är så glad för din skull att du äntligen har hittat rätt! Va rädd om dig

2008-07-09 @ 19:03:15
Postat av: Jennsan tha best

jenns ska passa ungen minsann ;)

nu har dte gått en vecka sen vi sågs =P, hoppas vi träffas snart eller om vi gör det på fallens, jag jobbar ju ändå så jag kan säkert ha en nykter kväll med dej =) puss and love you min tvillingsjäl

2008-07-10 @ 03:43:35
Postat av: Malin

2008-07-11 @ 16:23:34
URL: http://hippiehippieshake.blogg.no
Postat av: Malin

Grattis igjen gumman, jag är så stolt! älska!

2008-07-11 @ 16:25:07
URL: http://hippiehippieshake.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0