Skara sommarland - Jihuuuu! :-)

Hellow i sommarvärmen.
Har varit på stranden hela dagen idag o pressat sig med olja på sig. Haha :) I över 30graders värme blir det vääääldigt varmt. Gah =) Har dock inte badat, vågar inte för mina leder, det är det inte värt!!
Vi kände kyckligdoft. Joanna blev hungrig och jag blev illamående av stanken så vi åkte därifrån. Magnus och Joakim åkte till en sjö o badade istället o jag o joanna åkte hem till henne så länge i svalkade oss lite.
Efter det blev det pizza i den lilloa byn =P Kändees lite slaskigt i värmen. En kall sallad hade vart lite ballare?

Imorgon ska vi fyra åka till Skara sommarland o det ska bli så JÄVLA skoj. HAr inte vart där på flera år och eftersom jag är en fegis och inte vågar åka så mkt attraktioner så är det ett perfekt ställe för mig eftersom det är så mycket roliga badstuffs. Sååå kul, jag blir som ett barn igen för då var man jätte uppspelt för att åka dit. Liseberg kan slänga sig i väggen =) Höhö fuck u lisebergs-lovers Mohahaha. Mes är jag. Ordentligt!!!!

Ne nu ska jag titta klart på sjukhuset. Gillar o se folk arbeta inom vården för dom är så duktiga :D Allra helst på sådana stora sjukhus.

Ska upp tidigt imorgon vid 7 snåret så det blir o lägga sig tidigt idag. Jag o min älskling i våran fina säng. Wihoo inte illa pinkat! Älskar dig min lilla bruna get

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0