Skönt att komma ut! =]

Idag har jag varit på jobbet efter min sjukskrivning. Skönt att göra något och komma igång. Jobbade med Jenny, det var kul. Vi skönt o hade oss! Molat som fan i livmodern ikväll men men det är la så det är =P

Har tackatt gudarna att jag inte haft ont en endaste gång idag. Så jävla härligt! Bara kunnat jobba o sköta mig och cykla. Snälla låt det fortsätta såhär. Lyssna på mp3 när jag cykla hem, det var längesen och mysigt. Man får tänka i sin egna lilla värld!
Fick frukost av mitt hjärta imorse. SÅ söt är han!

Den 26e ska vi iväg till Liseberg med jobbet och ha femkamp och sedan gå ut i GBG. Så kul för alla är unga på mitt jobb och är så goa allihop så det blir kul! Blir cola för mig på krogen men det är bara mysigt och jag kommer ha jätte kul.

Nu ska jag lägga mig o läsa om vad sm händer med mig =P Haha - Mes är jag.
Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe Tack va du är gullig=D

2008-07-15 @ 09:29:45
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0