sommarvärme och liseberg.

Heeej !!!
Har jobbat ett par dagar i streck nu. Därför kanske inte varit så rolig i bloggen :) I lördags skyndade jag mig från jobbet och cyklade fort bort o mötte Jenny vid Hydro så gick vi upp till Pernilla och de andra. De drack drinkar o gjorde sig i ordning. Jag var redan iordninggjort och ja drack cola och mumsa på tuggumi :D
Sen körde Sanja oss alla till stationen där vi skulle möta upp resten av gänget. Sen åkte vi med pendeln till liseberg, där alla var alkoholsugna så vi fick sätta oss på tribello. Jag tog en god middag. Mumssss! Sedan började vi med femkampen. Gjorde bara 3 grenar för alla ville bara dricka. Haha, jag o carro o några till åkte flumriden. Jag som är en fegis var nervig som fan. Skrev som fan i första backen men jag överlevde. Sen blev det mörkt o alla blev fulla och då kände jag att det var nog för mig så jag handlade med mig lite klubbor osv o tog pendeln hem. Fulla folk överallt skrikandes. Jag börjar bli gammal. Fy fan va tråkigt, jag tycker det är roligare o va hemma isåfall o mysa eller hitta på något utan alkohol. Vad hade man för liv innan? Vad går det ut på o dricka o va odräglig, skrikig och pinsam varje helg? Det är kul nån gång i bland det kan jag hålla med om men inte låta det bli en livsstil för det är INGET liv o vara full jämt. Det inser man sen när man märker att det finns viktigare saker i livet att engegera sig i :D

Igår glassae solen på som vanligt igen. Jag baby och jocke o joanna åkte ner till Gottskär och sola & bada. Sååå härligt när badkrukan själv väl kommer i vattnet. Verkligen svalkande o uppfriskande. Jag köpte med mig en sket bra gravidtidning som jag läste, sen gick vi o köpte glass med nygjorda rån. Såå gott!
På kvällen åkte vi hem till Inger o åt en mysig middag på uteplatsen och pratade om min & Joannas magar och Joanna ska ha om 2 veckor. Sååå kul! Jag längtar jag med som fan efter min lille mumsbit i magen men den får ligga o lagra ett halvår till <3 Hihi.

Idag ska vi nog åka o bada en stund till innan jobbet och jag ska laga senapsmarinerad torsk med potatis o sås innan jag åker till work. Mmmm! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0