Tjaoowwwww

Igår var det som sagt taco-tajm. Smaka sjuuuukt bra =P (applåder - tack tack), vi skulle se på film vi och våra gäster och jag somnade kl 22 och sov till 11 idag. Sömnbrist? Haha!

Lite senare kommer min Jenny hit. Ska bli sååå kul, va så längesen jag träffa henne :( *Saknad* Det ska bli slut på det nu. Träffas ofta detsamma gäller Andrea .. Ni är mina älsklingar och tvillingsjälar! <3<3
Så jag ska laga en god middag och så ska vi se på en bra film och tjöta .

Så nu får jag börja städa här idag igen. Kul som fan, jag ser verkligen fram imot det.
Det är inte alltid bra att ha en stor lägenhet för den är fan inte rolig att städa ska jag säga er.
Men hat göttttt!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ne, ja vet. Känns som lägenheten suger åt sig allt skit. Illa de där. =0)

2008-07-01 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0