50årskalajsss

Hadirajran :D
Nu har det gått ytterliggare en helg som spenderades i thn med 50årskalas, det var trevlig. Mkt god mat .. mummsss!
Igår var vi och åt plankstek på tio pepe (första gången för mig) Bearnässåsen va den goaste =) Sen hade dom ingen god efterrätt så då gick vi till en kina resturang o köpte friterad banan med glass. Hur gött som helst!

Ingen bättring med ljumsken än. Bara såå hopplöst, man orkar inte hur mycket som helst, hur länge som helst! Utan kryckorna skulle jag inte ta mig någonstans. Tacka gudarna för dom! Läkarna ska ringa imorgon iallafall. Thank god!!!!

Var och fikade med Jessica & Tuva på briggen igår. Så kul o se er, tuva var vaken en liten stund iallafall. God vilka ögon den bäbben har alltså <3 Vi åt en räkbaguette o tjöta skit. Mkt trevligt, sen gick vi till Etage o tog en mjukglassstrut med strössel fast vi orka knappt hälften.. sen shoppade jessica en tröja till tuvis, shoppinggalen som hon är :P

Det är nån granne som spelar hur hög musik som helst. Haha orka kl 9 på morgonen. Enda anledningen att jag är uppe är för jag ringt viktiga samtal annars skulle jag aldrig va uppe vid denna tiden (om man inte jobbar=)

Nä ha en bra dag för det ska jag försöka ha.. ska lägga ut lite bilder från helgen snart också när jag får tid för det!
Pussochkram
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0