Full rölle ...

Ska försöka bättra på mig o skriva varje dag.. men det är mycket nu hela tiden med jobb, läkarbesök, trollhättebesök, olika ärenden som ska göras hela tiden + att man ska försöka göra klart allt i lägenheten. Men allt har sin tid 8-|
Min ljumske blir inte bättre alls känns det som. Var på jobbet idag men man får gå o spänna sig hela tiden o oroa sig att det ska hugga till för när det gör det så skriker man bara rakt ut o tårarna sprutar. Ja det är fan synd om mig.. =P
Så ska ringa min kära doktor imorgon o tvinga han o ge mig en kortisomspruta i ljumsken om det är det enda som hjälper.

På fredag kväll ska vi till Trollhättan igen för min fasters man har 50årskalajs i en lokal med god mat osv osv :D
Imorgon ska jag jobba tidigt sen ska vi åka o stooooorhandla. Som jag tycker är såå kul =) Sen måste jag till vårdcentralen för jag har en böld typ vid svanken som gör svajn ont, kan inte sitta eller ligga på den. Det är bekymmer med allt. Haha ibland är livet lyckligt!

Nä nu ska jag lägga mig o läsa lite o äta glass med krossad choklad i ... Ha det bra kära vänner.
Kärlek


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur länge är ni i Trollhättan?

2008-06-26 @ 14:59:35
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: emily

2008-06-26 @ 20:13:37
Postat av: emily.

från fredag kväll till söndag kväll tror jag :)

2008-06-26 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0