I spending my time (-:

Lyssnar just nu på roxette och snokar runt lite på internet.. har många sidor, bloggar mm att checka igenom innan man är klar =D Hihi... Så har vi bjudit hit Jocke&Joanna på tacos lite senare idag. Mmm gott säger jag! Jag älskar min egna tacos .. finns ingen goare :D haha...
har pratat med min chef idag och blir sjukskriven veckan ut, sen får vi se om det är bättre !!!
Hm och vad kan man underhålla sig med hemma då? Hmm.. Några förslag? :)

Här kommer iallafall några bilder från i lördags:

Min fina mammss som jag älskar mest av allt <3<3<3   Jag står o checkar läget..  Här har jag somnat tidigt som vanligt. I loooove to sleep :D   Daddy goes hiphopish.. <3:)
grymmefarfar håller tal :)Lite allt möjligt fölk...

Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Ja, det finns inget goare än tacos :)

2008-06-30 @ 22:47:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0