Mööörn :)

http://www.youtube.com/watch?v=UpyyoBcnH8A


^ Den låten är nedrans bra, hittade den en dag på MTV - Smälta :D
Håller på o städar lite, fast vi storstädade häromdagen, så är det när man har en katt i huset. Usch!
Mamma, pappa & Kevin kommer snart hit o ska titta på våran lägenhet - Ska bli kul o se dom <3
Pappa har med baylies, parfym och halsband till mig sen dom var i Cypern.. Kuuul med presenter... Hihi!
Sen är det fredag idag, hoppas på lite mys ikväll. Ska jobba resten av helgen så det blir bara film o lite gott att äta.

Fy fäään. Diskhelvetet skriker på mig så det är la lika bra att ta den så det är gjort, disken är för stor för att sätta in i diskmaskinen. Illa tycker jag.
Ha en bra helg o grattis Jenny på din student.......

Kommentarer
Postat av: joanna

MEENNN GUUUDDDD va fint skrivet. lille magnus han e såå söööttttt. =) nu blir jag arg på jocke nu jävlar ska han åxxå skriva nåt HAHAHAHA

2008-06-14 @ 14:16:25
URL: http://www.metrobloggen.se/yayo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0