Shoppinggalen (!!!)

Idag har jag jobbat mellan 7.15-14.15, en ganska seg dag faktiskt. Vi jobbade en kort och ändå var vi färdiga med morgonarbetet himla tidigt. Men vi som jobbade var alla vana och proffisionella så det var nog därför - Haha :D

Efter det åkte vi till kungsmässan och jag inhandlade mig ett par välbehövliga skor som man kan gå bra i, en ny väska och en plommis (plånbok), sen åkte vi iväg och åt en mcfeastmeny på mcdonalds på väg till Ikea där jag köpte en redigt het bokhylla, mattor, toalock (eftersom vi inte får någon av våran trevliga fastighetsskötare), toamattor, tallrikar, lakan, ljus, sladdar och mkt mer. Tycker det är såå kul att handla fina saker nu när man har sin egna fina lägenhet som bara blir finare ju mer man anstränger sig.
Blev väldigt ledsen på vägen från Ikea eftersom jag ständigt har ont, får gå sakta som en invalid med alla som kollar på mig (inte för jag någonsin brytt mig om vad folk tycker o tänker så blir man känslig när man har sån smärta). Så kände bara för att ge upp. Jag försöker alltid tänka så positivt som möjligt. Jag haltar mig upp på cykeln o cyklar iväg till jobbet o haltar där för att slippa va sjukskriven o känner mig nog egentligen enbart dum som är där när man har ont. Man ska ju faktiskt prioritera sig själv. Men vad fan ska man göra? Jag blir aldrig klok på detta. Ska man va sjukpensionerad 20 år gammal? Nej tack. Jag hoppas kortisonsprutan jag ska ha ger susen för det är mitt enda hopp....

Älskligen min håller på att sätta upp bokhyllan, han får alltid kämpa min goding. Hjälper mig, bär mig, alla saker, hämtar saker och guud vad jag älskar dig. Du är bäst som orkar med mig - Detta är kärlek mitt hjärta!!!! <3

Har tagit mig ett glödhett bad precis.. skönt skönt, gubben tittar på fotboll på tvn. Inte riktigt mitt intresse så jag håller mig vid datorn o det är ju inte helt fel det heller.

Två bilder från midsommar =) KÄRLEK


Jag o min gullisMy life

Kommentarer
Postat av: joanna

min lilla gumma. allt kommer bli braa =) du är stark och vi finns för dig =) pusssssssss

2008-06-27 @ 10:35:13
URL: http://www.metrobloggen.se/yayo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0