Usch och fy. Jag vill spy.

Fy fan det är lördag och jag ska jobba hela kvällen. Snacka om deprimersamt, på en avdelning jag inte vill va på och imorgon ska jag jobba från 07-21. Förstå att jag inte är lycklig idag =/ Tycka synd om mig själv.
Men men man får väl se fram emot nästa helg då det är Midsommar och händer en massa roligheter.
Idag fyller min Pappa 43 - Grattis världens bästa pappa, hoppas du för världens bästa dag!
Dom var här igår hela min familj, vi var o fikade på Kungsmässan. Jag fick ett par dö snygga shorts o linne av min mammi som är bäst. Sen handlad vi lite hit och jag lagade mat. Pappa kollade tapeterna o han ska komma hit på måndag o tapetsera och då kommer det bli hettttt här.
Nä nu ska jag gå till mitt underbara arbete. Usch o fy jag vill spy ! ! ! ! 


Åh detta fina har min älskling skrivit om mig <3<3:

Emily, bäbban, jag känner dig nu.
Jag vet att du har svårt att sitta still,
Att du har fruktansvärt dåligt morgonhumör,
Att du oftast spiller när du äter och att när glassen är slut så sitter hälften av den kvar runt munnen.
Jag vet även att du inte alltid tänker innan du pratar,
Att du inte tycker om sport,
Att vi ofta tycker olika om saker,
Att du inte är så händig,
Att du är beroende av chips med dip och coca cola,
Att du röker fast det är det luktar äckligt och är farligt,
Att du ofta har så ont att du har svårt att gå så jag blir tvungen o bära dig och att det förmodligen kommer vara så hela livet.



Men jag vet också att det är när du mår bra du vickar på fötterna hela tiden,
Att du bara är sååå otroligt söt när du försöker skälla på morgonen.
Att glassen som sitter kvar runt din mun är godare än någon annan glass i världen,
Jag har även lärt mig att det kan vara skönt o inte tänka jämt,
Att sport egentligen är rätt fånigt,
Att det är våra olikheter som är våra styrkor inte våra svagheter,
Att att du inte inte behöver vara händig utan du är gullig bara du försöker.
Att chips o dip är du o jag och att varje gång jag dricker coca cola så tänker jag på dig.
Och att jag gärna delar en cigg med dig i vilken snöstorm som helst bara för o få en anledning att hålla om och värma dig.
Jag vet att jag ibland blir irriterad när du går sådär långsamt och att jag även ibland går en bit före dig, men jag går inte före för att jag skäms för dig utan för att jag vill se till att inget kommer ivägen. Helst skulle jag vilja lära dig att flyga så du slapp gå, men det är nog omöjligt.
Så jag bär dig gärna, hem från bilen, fram till altaret, över tröskeln och genom livet.
Du förstår det är sakerna som du tror jag stör mig på som egentligen är det som gör dig till den personen jag älskar så mycket.
Det finns ingen sötare än dig när du är nyvaken,
Det finns ingen hetare än dig när du gjort dig i ordning,
Ingen vackrare än dig när du ler,
Det finns ingen som strålar så mycket som dig när du är glad.
Det finns helt enkelt ingen som du.
Du är min sol, min måne, min sommar min vinter,
Du gör mig glad när allt känns dystert och du får mig att skratta åt alla problem.

Någon gång, någonstans,
På någon speciell plats, på någon speciell dag,
Vid något exakt speciellt tillfälle, med några exakta speciella ord
Hoppas jag du svarar ja på min fråga till dig,
Och lever resten av ditt liv med mig för jag vill inte leva utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0