Att lycka kan vara så lite..

Idag har det mest varit arbete för min del, jag verkligen älskar mitt jobb. Jag kan tycka det är jätte roligt att vara på jobbet, det är nog få förunnat för jag har aldrig känt så innan inte ens varit i närheten. Har alltid tyckt det varit en börda och mått dåligt innan jag gått dit - men nu.. fy fan va skönt det känns, det är ändå på det stället man tillbringar hälften av sin tid i livet liksom. Tackar mina arbetskamrater och mina goa gamlingar för det =) Nu är det bara en liten löneförhöjning som behövs och ett vikariat så är allt tipptopp!

Kommer inte skriva någon blogg nu mer förrens nästa vecka eftersom vi åker till Trollhättan direkt efter jobbet imorgon. Ska ha en jätte mysig helg och passa på o umgås massa med Mamma o Kevin, + mina vänner! Morsdag på söndag också.. känns så skönt att jag är där då hos min mamma som jag älskar oerhört <3
Vi ska äta kinamat o mysa imorgon när vi kommer fram, åka till Borås djurpark förmodligen på lördag, efter det ska vi åka till stugan o titta på eurovision & dricka lite vin! Jag älskar att tillbringa min tid med min livs kärlek, du gör mig hel.

Vi hörs nästa vecka allesammans =D Ha en bra helg för det ska jag ha, och hör av er vänner om ni vill ses.
Love&Light

Kommentarer
Postat av: joanna

HEJ

2008-05-23 @ 13:05:42
URL: http://www.metrobloggen.se/yayo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0