Bloggande.

Hej hej och välkomna till min nya blogg :-)
Eftersom att jag inte är lika engagerad i commynity's längre (där jag alltid bloggat tidigare) så skaffar jag därför en ny riktig blogg där jag ska försöka blogga så ofta jag kan - dagligen förhoppningsvis!

Vem är då jag?

Namn: Emily
Födelseplats: Sverige, Trollhättan.
Bor: Kungsbacka
Ögonfärg: Blåaaa
Hårfärg: Ljusblont med lite mörkt i underhåret
Skostorlek: 36
Civilstatus: Såld till den bästa.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kär? Japp är tokkär i min hetinggeting <3

Skor som du bar idag: Har inte bärt några skor ännu eftersom jag vaknade för en stund sen.
Dina svagheter: Att när jag blir förbannad så skriker jag rakt ut oc går där ifrån, att ibland ha svårt att ta dusskutioner, att jag inte tar tag i allt som jag borde ta tag i, att jag inte är långsint i lägen jag borde. Osv osv :D
Rädsla: Att vakna upp och aldrig mer kunna gå =O, att något ska hända min familj / vänner, förlora min kärlek, att bli våldtagen ... och här kan jag fortsätta lääänge!

Första tanke när du vaknar: Beror på hur länge jag sover. Måste jag vakna tidigt så tänker jag på hur gärna jag vill ligga kvar och vaknar jag sent så brukar jag tänka på saker som krestar runt mitt liv just nu.
När somnar du: På saker som hänt under dagen t.ex =)

Pepsi eller Coca Cola: Coca cola - utan tvekan.
McDonalds eller Burger King: Mc Donalds för den mesta.. fast burger kings pommes är bäst
Adidas eller Nike: Bryr mig inte
Lipton Ice Tea eller Nestea: Inget av de..
Choklad eller vanilj: Choklad *Mumssa*

Svär du? Ganska ofta faktiskt och det är omoget som fän.
Sjunger du? Haha ja ibland med min skärande röst.
Duschar du varje dag? Japp oftast, jag är alltid trött tills jag duschat =D
Röker du? Ja tyvärr.
Gillar du skolan? Var väl inte direkt intresserad när jag gick där.
Tror du på dig själv? klart jag gör!
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast så gör jag det - Älskar min familj (v)

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Ja men ytterst lite. En drink som högst tror jag!
Rökt? Oja
Shoppat? Nja kan jag väl inte påstå.
Ätit en hel ask müsli? Nä inte en hel ask men en skål.
Ätit sushi? Japp en gång, dags o provas snart igen
Stått på scen? Nej som tur är
Skejtat? Eh va?
Bakat? Nä men hade vart gott.
Stulit något? Haha nä..
Ljugit? Nej
Rakat dig? Ja
Kysst någon? Ja - min kärlek
Kramat någon? Ja
Haft sex? Kan man väl säga eller vad säger du darling?=)

Har du någonsin:

Däckat eller varit jättefull? Jo tack. . . . .
Varit full? Ja
Blivit kallad hora? Ja av stackars män jag ej velat ha.
Blivit nerslagen? Nej.. eller fått en flaska in the fejs hahah
Busringt någon? Man gjorde la det när man var 10-11
Gjort något som du ångrade? Alldeles för mkt =/
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja tyvärr
Kastat en sten på nån ruta? Har jag nog.. fast mest kottar.

Namn på barn? Ängla, Myra-belle - Kille vet jag inte =D
Hur vill du dö? Jag vill inte dö =/
Vad vill du bli när du blir gammal? Gammal? Penssionär?

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Åtta stycken.
Antal CD-skivor du äger? Äger nog inte längre.. laddar mest ner musik.
Antal piercings? Tog ur min ur naveln för några veckor sedan så nu har jag bara en jag ska inskaffa.
Antal tatueringar? Ingen ännu.. ska göra en till hösten - en het
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Ingen gång tror jag.. förutom i födelsedags annonser o en gång när jag skrev om scouterna när jag gick i fyran haha.

Vad ska du göra i sommar? Jobba, inreda vår nya lägenhet, fira midsommar, gå på 50årsfest, festa på fallensdagar, och någon slags semester antingen i Sverige eller utlandsresa.
Vad ska du göra i vinter? Vet ej? Jobba, mysa, fylla år, fira jul, nyår.. Kanske åka på skidresa?
När tar du studenten? Har inte tagit studenten :'(
Vad gör du efter gymnasiet? Jag jobbar för fullt på världens bästa jobb.
Vad händer till helgen?  Ska åka till Thn o hälsa på Mamma o Kevin, vi ska åka till stugan och dricka vin o kolla på eurovision - Myss
Vad vill du helst göra just nu? Flytta in i våran lägenhet så vi får vara ifred.

Vill du ha pojk/flickvän? Jag har världens bästa man.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Vet inte? Helheten..
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Dom flesta har redan partner..
Vem är den perversaste person du känner? Förutom mig själv så är det la Jenny =P
Hur många gånger har du varit utomlands? 3 gånger.. Kreta o Rhodos, sen har jag ju vart i Norge, Danmark osv.. men ska börja ut o resa nu.. :)
Vilket ställe tyckte du bäst om? Rhodos..
Hur gammal är din största kusin? Min äldsta är nog ett år äldre än mig o bor i Norrland - Kristoffer tror jag han heter men har aldrig träffat honom..
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? Dom är balla.. dom ställer alltid upp =)
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? Vet fan inte.. alla somrar ä bra på sitt sätt !

Kommentarer
Postat av: Malin

Emily är H000t!!! grrrrr. Norway rules

2008-05-21 @ 19:58:47
URL: http://hippiehippieshake.blogg.no
Postat av: Jennsan

haha vadå att jag är den perversaste? HAHA du är allt för go du :P

2008-06-12 @ 14:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0