En prinsessa är född (L)

Inatt eller imorse (har inte hört ännu) kom det en prinsessa till jorden (Jessica & Rachids bebis) 4700 gram tung &52 cm lång - Vilken goding <3 Längtar tills jag får se den lilla :)
Jag är så glad för deras skull.

Iallafall i all glädje-rus så ska man snart till jobbet. Det är såå varmt &skönt ute, jag sittter o  lyssnar på Håkan Hellström o tänker på hur gött det hade varit med en glass i solen. Mmm .. ska bli så här varmt hela sommaren, ska göra massa festligheter ..

Hej hej. Får sluta nu för min data har blivit dum i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Andrea

min dator har med blivit missbildad!!

2008-05-29 @ 21:17:46
URL: http://stardust88.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är såå sööt =) Nu får du se till att komma hit och träffa oss =)=)

2008-06-03 @ 22:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0