Störningsmoment

Mina såkallade vänner förväntar sig alltid att jag ska komma dit o hälsa på dom, jag ska göra det o det hela tiden annars blir folk sura för att jag FAKTISKT har ett liv. När jag alltid gör det!
Kom hit själva då ifall ni vill träffas? Det hade jag uppskattat som fan. Sitt inte där o snacka skit o säg si o så.
Varför ska allting hänga på mig? För att jag har flyttat? Shure.

Jag arbetar fan hela tiden och när jag väl åker till Thn så har man fullt upp. Då får väl ni också se till att höra av er o va engagerade om att träffas - Nä fy fan jag är trött på den här skiten nu. Ska det vara så problematiskt så kan det kvitta.. jag är trött på omogna människor som inte ens kan ta ett tåg för o visa att man tycker om någon. Isåfall skiter jag i er. Och för att jag inte kommer på en studentDAG betyder inte att jag struntar i någon när jag förklarat hur bra som helst att jag kan komma dagen innan/efter för att visa att jag tycker om dig o att jag bryr mig - HA LITE FÖRSTÅELSE (!) Hallååå? O kan ni inte ha det så kan de lika gärna va också. Jag har gjort mitt nu !!!

Hm tack för att jag fick ur mig lite aggresion som suttit inom mig länge.
I helgen hände en liten incident som gjorde mig en aning ledsen och en aning förbannad & chockad.
Det som var mest störande var att tvst omkring mig skulle få bli bekymradade, hade det bara handlat om mig själv.. att jag själv skulle må dåligt ,det kunde jag tagit - Jag har tagit så mycket skit förut.
Jag ska gå på tå för folk, jag har lätt för o anpassa mig och jag gör allt för o behaga folk för att dom ska må bra. När kan någon tänka så om mig? "Det hade hon behövt för det hade hon tyckt var sååå roligt" t.ex. NÄ ALDRIG!
Tänk o få lite omtanke.. att känna sig älskad o behövd istället för o hela tiden få skit för allt.

*
Hur som helst var de en bra helg..
I fredags passade vi Kevin, vi lagade tacos o kolla på talang & myste framför tv'n med tända ljus, efter det tog vi fram chips, jordnötsringar, några andra ostbågsliknande chipps o dipp :D Skulle se på Signs (en film), men somnade efter 10 minuter båda två. Kevin somnade långt innan :P
I lördags åkte vi till farmor&farfars stuga.. Satt i solen o tog lite cider o tjöta om allt o inget. Efter det grillade vi marinerade kotletter med framors hemmalagade potatissallad som är hur go som helst med sallad o rödvin till.. sen spelade vi dart och kollade på eurovision. Jag tyckte Albania var väldigt bra =)

Mors dag igår.. Åkte hem till mammsen med blommor, käka glass.. sen fick vi åka tillbaka till Kba till Magnus mamma o äta middag o äta glass.. O sen jobbet på kvällen :P Vart en fullspeckad helg =D Mammsen har åkt på lunginflammation. =( Staackars min mamma  som jag älskar mest <3 Om en vecka ska hon opereras.. det gick bra trots lunginflammationen, då ska jag komma till dig!
Veckan kommer bli minst lika fullspeckad: Ska jobba och jobba... o till helgen flyttar vi ÄNTLIGEN till våran lägenhet.. jippi, mamma o pappa kommer o hjälper till o ska taptesera .. Fan va kul!
Ne nu ska Linda ringa mig o ta en cigg, kanske dags o ta på sig med .. Jag älskar min Magnus över allt annat, mina vänner o min familj! Bye o tack för mig

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilket humör lilla vännen!
Stackars din mamma, hälsa från mej när ni pratar..

2008-05-26 @ 14:49:14
URL: http://jessicanord.blogg.se
Postat av: joanna

haha du e rolig du. mc flurryy

2008-05-26 @ 15:30:36
URL: http://www.metrobloggen.se/yayo
Postat av: Nicole

Vet hur de känns. Alla tyckte ja skulle komma te dom å hälsa på när ja va i Thn. Går inte att träffa alla å störigt när folk inte kan anstränga sig tillbaka! Hoppas de går bra me flytten!

2008-05-27 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0