Efter ett litet uppehåll.

Vet inte varför det har blivit ett litet uppehåll här i bloggen, kanske haft lite att göra förengångsskull - Haha!
Som sagt hälsade jag på Jessica & Tuva här om dagen! Jätte trevligt och jätte fin lägenhet dom fått.
Tuva är en underbar liten prinsessa som man kan gosa ihjäl sig med. Jag började verkligen längta efter barn efter att ha träffat dom. Många man träffar förknippas barn med jobbigheter osv men inte här, och varför ska det vara jobbigt? Det är ju ens barn. Wiiie sån sötissssssssss!
Tågresan hem gick bättre än förväntat, man känner sig gansa underlägsen på nåt sett när man hoppar runt som en mogolid och alla blegar, inte för att jag bryr mig men man känner ändå en konstig känsla som jag inte tycker om!
Magnus hämtade mig på stationen ochdet var en så skön känsla att få pussa honom igen (K)<3 Han fick prata lite med maggen, lille bäbis har inte hört pappa på flera dagar så h*n saknade honom också :-)
Vi åkte förbi mcdonalds, jag köpte chesseburger och en glass. Mums, så mysigt att vara ute när det är mörkt ute. Man börjar bli gammal nu så man håller sig inne på kvällarna!
Vi hade en rolig disskution igår vid matbordet och hur man har förändrats, som för ett år sen skulle jag ALDRIG komma till en lägenhet som en 30+are och fråga, "ja men har ni någon LEKPARK i närheten här då?" HAHAHHAHA, "hur är det med dagis då? jaha 20 meter bort, ja men gud va bra" ... FY FAAAAAAN, hahaha Magnus hade tänkt på detta i flera dagar efteråt. Jag tänkte inte ens på det, så sjukt! Men så kul och nytt, för det är ju nu livet börjar - Hihi =)

Igår gjorde vi en egen Heting&Ems gryta. Förutom att jag tycker att grytbitar alltid blir sega när man gör dom så blev den väldigt god. Champinjonerna gjorde allt :) Mums. Idag ska Magnus träna m ed ett par st och sen skulle vi nog på middag hos Joanna's mamma,  ikväll blir det mys. Magnus drack lite vin med Maria igår, han är sååå söt när han får lite i sig =) Haha!

Var förresten hos BM igår för o kolla att jag hade haft ont i magen, det var förmodligen at babyn växte för magen har verkligen vällt på ett par dagar. Fick höra hjärtljuden för första gången. Så mys, lät som en galloperande häst, hehe!!

Nu ska jag äta frukost. Pepparsalami, har inte äätit det på länge för det ska ju frysas ner i 3 dar pga listeria bakterie eller va fan det är under grav, så har nte orkat med ... men nu jävlar--- Pepparsalami med majonäs . Mumsss!
Jag & Tuva, jag ser ut som en fet käring!

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Emily? Peppersalami med Majonäs? Skojar du?

2008-10-18 @ 13:28:25
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0