Godmorning Sverige.

Ligger i sängen o har det mysigt med värmekudde och datorn. är väldigt onyttig på morgonkvisten med Pringelschips.. Men alla klagar att jag är så jävla smal så nu jävlar!!! Haha...

Regnhöstväder idag också.
På måndag ska vi titta på en lägenhet som ligger på ett ställe som heter Britta-Lenas, där dom också har väldigt fräscha lägenheter, hon som bor där ville ha billigare hyra så hoppas hon vill byta med oss. Vill bo i en jätte fin lägenhet och börja inreda babyrummet ordentligt.. och kunna julpynta o mysgreja. JAG LÄNGTAR SÅ TILL JULEN!

Denna lördagen ska vi nog till Magnus pappa och äta tacos igen, vi gjorde det förrförra helgen också. Hans föräldrar har precis separerat igen så han vill väl ha sällskap, ochh det är ju alltid trevligt :-)

FAN va gött att den jävla mesen Jesper åkte ut ur idol igår, fattar inte att han inte åkte ut innan Jenny alltså .. HERREGUD!!!! Jag tycker verkligen Alice och Sepideh är grymma!! Även johan såklart =)

BAH, jag behöver raka mina ben.. inte gjort det på en månad.. kan ju inte böja mig ner! Magnus fick göra det förra månaden men det är inget man kan begära att en kille ska göra varje dag direkt & mina tånaglar behöver klippas och han hatar fötter =( Så får vänta tills jag kommer hem till min familj nästa gång så dom får hjälpa mig. Kännr mig inte alls fräsch, usch!
Jag är så rädd, det är en jävligt obehaglig känsla att hela tiden gå runt o inte veta om man någonsin kan gå igen :(
Nu har jag inte kunnat gå sen i slutet på juli!!Detta är en mardröm

Måste lägga in en bild på min underbara lillebror Kevin.
När man frågar honom vad han heter svarar han:
Lillebjoj Teddin (han tror han heter lillebror bara för han är en, avvvvv så gooooo)


Jag vill bara säga att min underbara vän Linda som är SÅ DUKTIG! Hon pluggar, kommer hem och lagar mat, t vättar, ja allt som hör hemmet till, hämtar o lämnar hos dagmamma och tar hand om dotter och kämpar varje dag!!!
Alla behöver beröm och verkligen hon <3 Hon har världens vackraste dotter Felicia som har blivit så lik mamma!

Världens finaste!!!

Vackraste Flisan!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Henne läser jag 2 kurser ihop med:p

2008-10-11 @ 16:29:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0