Halloweeeeeeeen

TJING! Idag är det den 30'onde = Min & Magnus 1½ - års dag <3 :) så det blir maaaaasssssssor utav mys här hemma idag, ska iväg och handla massa gottigt till oss ikväll med tända ljus och porra. Grr ;)

Imorgon är det Hallowen och vi drar till Trollis, mattiröven (kallar min kära sis det) ska ha haloweenparty hemma så vi ska hjälpa till. Hon har la bjutt 12 kompisar eller nåt och alla tycker det är så coolt med en storasyrra så jag kommer la ha folk efter mig hela kvälla =( Buhuu, haha nä det är la mys!

Igår åt jag dillchips med cider med isbitar i (Mangan hade lagt den i frysen) och det var såååååå gött.
När jag äter för mkt så känns det som magen ska sprickas och jag inte får någon luft. Hur ska detta gå typ innan man ska ha? Får sitta med syrgas här hemma. Jihu!!!
Bonde söker fru är så jävla baaaaaalll... Bögarna är typ roligast, alla är så glada och trevliga jämt. Har ni någonsin hört om någon bög som är kriminell?? Aldrig jag ialf, översnälla =)=)

Nä nu blir det duschennnnnn för min del så man blir en fräsch gravid donna igen ;)


Här är mina bästa vänner genom min graviditet.
Dom ramlar hela tiden ner i backen med en duns och är helt... helt underbaaara!

Här är mina bästa vänner genom min graviditet. Dom ramlar hela tiden ner i backen med en duns och är helt... helt underbaaara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0