Helowwwww gött fölk.


Idag har jag skrivit en massa papper, ska väl börja packa lite snart. Känns ändå lite tråkigt att göra det när vi väl kommit iordning i denna lägenhet, men men what to do. [?]
Blir skönt när vi kommit iordning i den andra också. Blir sååå mycket fräschare!
Slippa brunt 80talskök - SPY, med gult inti.
Fisk-mddag ska vi på också, eftersom vi är lite dåliga på att laga fisk här hemma och det är viktigt att få i sig det under graviditeten!

Det är sjukt hur man redan vill beskydda sin lilla bäbis mot allt ont. (Min bäbis kommer förmodligen inte vara så stor eftersom min mamma fött små barn och jag är väldigt liten.) Jag känner så mycket fast den lilla för jag ännu inte sett dig. Jag kan bara tänka mig hur vacker du är.
Små små fossingar att pussa på, lilla handen som kniper tag i min, fina vackra ögon som tittar in i mina. Jag längtar så tills du kommer ut till vida världens, mammas lilla älskling ('v')

PS. Jag saknar mina vänner :'( Kom och hälsa på mig innan min mage försvinner :D
Jag älskar er massor allihopa ska ni veta, har inte haft så mycket ork den här jobbiga tiden för att ringa långa samtal mm. Hoppas ni har förståelse för det, och jag har inte glömt er! Ni betyder massvis för mig, allihop <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! =)



Öh ja, vart vi bodde. Rhodos stad iaf. Och nästan precis när man kommit in i rhodos stad bodde vi. Vart bodde ni? Det var ett riktigt mysigt ställe.

2008-10-28 @ 14:06:43
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Tuvas mamma Jessica

Klart vi alla förstår. Vi kommer gärna och hälsar på er snart =)

2008-10-28 @ 15:56:45
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Wictoria.

ojdå det var verkligen inte långt kvar hihi. =)

Det är ju bara någon vecka kvar. =P



gud håller verkligen tummarna för att du ska kunna gå och röra dig osv efter din bäbis kommit.

din bebis mår solklart bättre om h*n får en glad mamma som orkar mer, så amningen är ju inte så viktig när du mår som du gör vännen. =) Det finns ju ersättning som brukar funka lika bra. =)



Haha jag måste ta nya magbilder bara har inte tänkt på det =p Får börja sköta mig igen ;p , detsamma faktiskt, vill ju följa med din magväxtning. =D



Kramar.

2008-10-28 @ 16:12:07
URL: http://minkarlek.blogg.se/
Postat av: Andrea

det är klart gummsan :D så fort ni har stabiliserat er i den nya lägenhet ska jag försöka komma bort :D saknar dig .. love

2008-10-28 @ 21:52:42
URL: http://posionivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0