Jag älskar dig Mycket Mycket

♥♥ Magnus Carl Falk♥♥
Mitt livs kärlek ..
Jag var helt chockad när jag träffade dig första gången. Det enda man kunde tänka på var hur fruktansvärt vacker du var... Herregud, hur är det möjligt? Jag blev blyg som en liten barnrumpa. Jag smälte <3
Dina havsblåaaaa ögon som tittade in i mina, ditt mogna sätt att resonera, hela ditt sätt att vara. Jag visste att
det inte kunde vara annat än rätt. När vi kysstes trodde jag inte det var möjligt att känna som jag kände!
Dina stora underbara händer i mina, smekandes på hela min kropp, händerna täckte hela min mage. Vi skrattade =)
Du var en riktig man. Som verkligen visste hur man tar hand om en dam ;-) (A) Du har alltid skyddat mig mot allt.
Jag har alltid känt mig trygg med dig, du är stark och muskulös och så otroligt otroligt sexig. (v)
Innan jag träffade dig hade jag ingen tillit till någon överhuvudtaget, det hade du fixat till redan innan vi först träffats.
Vi var så lika, exakt likadana. Samma värderingar om precis allting. Vi visste att det inte kunde bli bättre!
Du har varit med mig i ur och skur, hjälpt mig genom allt det svåra. Vi uppskattar alla de fina stunder i livet.
När vi såg vårat + så blev vi både så stormande överlyckliga. VÅRAT kärleksmirakel. Du kommer bli
så perfekt som det bara går att bli. Jag har din baby i magen och det finns inget som gör mig lyckligare.
Du kommer bli universums mega-pappa! ♥
Det finns inget stopp för vad jag känner för dig. Min hetinggeting!
Your my sun when the rain is falling.
Your my moon when the night comes.
Your the air that iam breathing.
Your the one that makes me belive in destiney!

MIN KÄRLEK

VÅRAN KÄRLEKS-LÅT! ('v')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0