Kommer snart inte kunna sova längre..

Puh =/ Vilken är min älsklingsgrej här hemma nu, dels för att jag inte kan sysselsätta mig med mycket & dels för att jag ska passa på massor att sova innan babyn kommer. Ifall det blir sista månaderna i mitt liv som jag faktiskt får sova för det är ju det allra bästa och skönaste jag vet (A)
Problemet är att jag sedan mina höftproblem blev förvärrade fått inflammation i bäckenleden baktill (ovanför svanken typ) och det ömmar och gör ont en hel del när jag ligger på rygg eller "halvsitter upp".
Vet inte riktikgt hur jag ska bära mig åt =S Kan inte ligga på sidan heller, det är omöjligt iochmed smärtan i höften (har försökt med kudde mellan knäna, något som brukar underlätta men inte längre), det börjar tynga på mer och mer från magen ju mer den växer och ju mer kommer det trycka på bäckenet. Nu börjar det värka nåt enormt när jag vaknar.
Vågar snart int vända över mig på magen heller. Bm säger att man ska ligga på sidan sedan i slutet.
Hur fan ska det gå?? Buuu, kommer sluta med att jag får sitta på en stol och "sova" !!!

Idag vet jag inte vad som ska hittas på riktigt, solen skiner.. ser ut att vara ett riktigt vårväder ute =) Känns som det är fredag hela tiden också och det stör mig. Jag vill mysa till det idag !!! =D

Mannen min var tydligen sugen på Sushi så vi får väl se vad det blir för middag idag.
Kanske får börja packa lite smått snart, kommer bli fullt upp om några veckor här....
Så underbart ska det bli att flytta. JIHU!!!

♥Jag Älskar Dig Som Tokig, Vem Du Än Är ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas verkligen det inte blir sämre för dig bara! Tråkigt att behöva ha så ont.



Tack!! Men du har ju turen och kommer nog inte behöva kämpa för att bli av med gravidvikten. =) Men jag är grymt enveten och jag mår inte alls bra av att se ut som, ja jag vet inte vad!!

2008-10-23 @ 16:46:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaa, men jag tror att du har är en av turisarna som kommer förlora all vikt sen efter graviditeten ganska snabbt =).



Tänk nu närmar du dig förlossningen med stormsteg. Vad spännande. Skulle ni kolla upp kön?

2008-10-23 @ 21:02:04
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0