Mammsen och Pappsen.

Heeej hej!

Har nu städat lägenheten, eller a har väl tagit disken. Magnus har städat lägenheten. Kommer en dam och hennes dotter hit snart och ska titta på den. Hoppas dom vill ha den, men det lär dom inte vilja med tanke på hur fint det är där dom bor :-) Men vill dom ha en billigare lägenhet som dom säger så får dom taga vad som får. Så ska vi titta på deras efteråt. Kuuul!

Ska till bassängen kl 16, efter det ska jag försöka mig på tåget och åka till Mammsen och Pappsen ett par dagar.
Kan vara skönt att få lite miljöombyte när man alltid är hemma. + att jag saknar min familj! Och Magnus kan behöva sakna mig lite ;-) Jag är nog ganska jobbig just nu när jag inte klarar nåt och jag vill va så lite last för någon som möjligt!

Så vill någon fika är det bara att säga till, om det nu går att ta sig ut vill säga! =) Hörs, Puss!

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Jaha, va kul! Ja visst du kan väll höra av dig när du är här. Jag har ingen bil på eftermiddagen denna veckan, annars skulle jag kunnat komma bort till dig så du slipper ge dig ut =S men vi får komma på nån lösning..

Kram

2008-10-13 @ 14:21:27
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Skoj att du ska komma hit =)

2008-10-13 @ 20:16:25
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0