När mörkret faller.

Vikt tvätt och lite andra roligheter har varit på listan idag, bassängat också! Gubbar är fan äckliga alltså, dom ska typ hålla på att flörta med en fast man fan är höggravid snart och INVALID, jag menar hur sexig kan man vara?????
En fet gubbe i vattnet tog fram sin lilla boll sist gång med en jätte fet nyckelpiga på & sa "detta är jag, likt va?" till mig, jag börja asgarva för det var extremt likt. Idag när jag kom till receptionen kom han bakom mig och sa "inte kasta bollar på mig denna gången va" så börja dom i receptionen garva och sa jaha är du sån buse?... HMMMM, jag har la fan inte kastat nån boll, det var ju han som tjöta. Folk är fan efterblivna alltså. HAHAHAH!
UT? NEJ JAG VILL BARA KOMMA IN, ush.. vad kan man mena med det? Blä!

Jag börjar känna mig ganska konstig, är inte van vid att ha en mage.. Haha, fast ganska roligt är det också, svårt att andas bara.

Man känner sig väldigt underlägsen & kränkt när man inte ens kan ta på sig sina egna byxor/sockar/skor, eller hämta olika saker. När man inte klarar sig själv. Jag spyr på det här snart :@@@@@@@
Dagarna ser exakt likadana ut, så extremt tråkigt. Tur man har någonting att längta efter annars hade jag nog gått under.

Jag och min älskling har bråkat endel det senaste =( Jag är nog inte så rolig att ha & göra med hela tiden justt nu, men det är inte han heller hela tiden enligt mig då jag tycker att JAG behöver stöd och när man får påpekningar som att "ja men det är ju ditt fel att vi måste flytta & att pengar inte flyger in" så brister det för mig, förstår inte hur man kan vara så okänslig och rent ut elak när man vet hur ledsen och dåligt jag mår för att ha det så här!
Jag hade jobbat 10 dagar i veckan och skurat varenda lite vrå och sprungit alla ärenden i världen om jag så kunnat.
FAN VA KUL DET HADE VART!!!!!!
Men jag älskar dig till tusen ändå, vi klarar oss igenom det här helvetet & när vi har gjort det kommer vi klara alla motgångar i hela världen (v) Du, jag och världens finaste plommon!

Vinetta-glass och sjukhuset. DAGENS höjdpunkt. JIHU .

f I can't apologize for being wrong.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men då var vi där samtidig, kommer inte riktigt ihåg vilket datum men antigen 18:e, 19: eller 20:e åkte vi dit och var där 1 vecka. Cooolt, synd att vi missade er =) Nej då var jag inte gravid. Hade fått ett missfall månaden innan vi åkte. Men jag blev gravid igen 1 månad efter vi kommit hem.



Ja, åh jag längtar verkligen tills vi ska planera syskon. Men det blir väl inte än iaf. Men vi har nog tänkt "börja planera" syskon om ca 1,5 år. Så jätte långt är det ju inte kvar =)



=) Ja visst börjar han bli stor, herregud vad det går fort. Men jätte skoj verkligen. Nu är det inte långt kvar tills ni ska få reda på vad det är ni väntar. Spännande =)

Han pussar tillbaka!

2008-10-27 @ 20:29:03
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Tack så mycket! Nä men dom har inte skickat nån remiss för att ta bort den ännu eftersom dom ville att jag skulle föda Tuva och amma klart innan dom gav sig på det =)

Så nu är jag redo=)=)



Hoppas allt är "bra" med dig och älsklingen i magen!

2008-10-27 @ 21:04:20
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Wictoria.

haha ja det skulle det verkligen bli kan jag förstå. =)

När ska ni kolla om det är en pojke där inne då?



Nämen ojdå, så det kan bli kraftigare under graviditeten alltså. =( , Håller verkligen tummarna för att du ska kunna gå efter födelsen.



haha jaa det börjar nog snart. =D Kramar!

2008-10-28 @ 08:00:00
URL: http://minkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0