Söndag!!!

Lite bättre humör idag.. Låg i sängen hela dagen igår. Fy vilken olidlig jävla dag! Den var vidrig, hoppas att ingen ska behöva känna på den smärtan! BLÄ. Kunde inte ens ligga ner, inte stå. Kunde helt enkelt inte finnas!
Joanna o dom kom hit en stund innan de skulle på middag, skulle också följt med men det gick ju inte. Hon hade köpt alkoholfritt vin till oss som vi skulle ha till tacosen. Men jag fick hem det med Magnu snäll som hon är :-)
Trodde jag skulle dö innan Magnus kom hem, låg o skrek av smärta (grannarna tror la jag blirslagen eller något) och nådde inte medicinerna, så jag var helt förstörd när Magnus kom hem!
Vi satte på lite TENS, han hjälpte mig och pyssla om mig min goa man sen däckade jag av uttmattning och sov 12 timmar framåt - SKÖNT, när jag vaknade idag var den värsta smärtan som bortblåst. Då känner man sig verkligen lyckligt lottad!
Vi ska försöka oss ut på middag till Elsa som bjudit oss på kalops idag. Behöver komma ut lite!
Uää mår fruktansvärt illa också!

Ikväll ska jag se på Ensam mamma söker & läääängta mig fram till förlossningen ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0