Sovit i hur mååånga timmar som helst=D




Igår kväll somnade jag typ vd 19.30 och sov ända tills nu. Jag var verkligen helt slut igår, gick inte att hålla ögonen öppna =O Men men så är det att vara gravid och jag tänker inte kämpa imot, då behöver man sömn ..

Vi lagade god marinerad fläskfile med barbique pommes med beasås och sallad. Väldigt gott, kollade på en bra film tidigt på kvällen med Persbrant om två pappor som gick pappa-lediga, väldigt passande att se en sådan film just nu tycker jag. Magnus verka också tycka den var rolig.. Hhih!
Hann få i mig lite godis sen var det natten! Och nu ska tydligen klockan ställas om, hade ingen aning om.
Undrade just om jag var efterbliven för när jag gick förbi micron stod kl på 10 och på datan 09 :D

Gårdagens goda mat :D MUMSSSSSS         -      Såhär ser min gravid-mage ut nu, i vecka 25 <3

Idag har vi blivit bjudna på middag hos Magnus mormor.. hon älskar mig ;-) Hihi, hon är världens roligaste alltså!
Blir hennes goda KALLOPSSSSSSS.. jag kan dö för den alltså, undra hur man gör sådan god!!!

Ne nu blir det lite frukost ... Tjingeling! <3

Jag älskar min man från stjärnorna och tillbaka - Han är det absolut underbaraste man kan tänka sig!
Han har suttit hemma med mig VARRJE helg hela graviditeten, jag har aldrig bett honom göra det en enda jag.. för jag tycker han förtjänar att gå ut och att roligt när han är så hjälpsam här hemma. Men han har velat vara hemma med mig för han tycker det är mysigt! EN gång när vi var i sthlm gick han ut med sina lumparkompisar, då hade han jätte roligt och det förtjänade han såååååå mycket!
Min goa plutt. Är så glad att jag träffat en MOGEN underbar man som jag vet alltid kommer sätta familjen i första hand. Jag har ALDRIG gjort ett bättre beslut i hela mitt liv än att skaffa barn med dig. Dig, mitt hjärta's största kärlek! <3<3<3 Våran lilla baby avgudar redan dig, sparkar för fullt när du pratar. Jag smälter, ni är mitt allt.

Helsingborg




Kommentarer
Postat av: Wictoria.

nämen gud vad roligt. =)

Vad tror du att det blir då? =)

Nå, ja det är ett fint namn verkligen. Kommit på några namnförslag själv då?



Vilken tur att du har en pojke som tar väl hand om dig och bäbis. =)

2008-10-26 @ 10:35:20
URL: http://minkarlek.blogg.se/
Postat av: Alina

Godmorgon på dig! :)

2008-10-26 @ 10:41:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Wictoria.

ojdå, vad gulligt, var det bm som gjorde ultraljudet som sa det? =)



Jag går hemma är helt slut i kroppen och får såna hemska och kraftiga förvärkar om jag anstränger mig och går, så måste ta det lugnt. =(

Du går inte i skolan eller så?



Hihi svårt att förklara men du känner som att något greppar tag i navelsträngen och drar för den hänger ju ihop med din navel så du känner hur det drar i naveln ungefär. haha ;D

Kramisar.

2008-10-26 @ 18:23:59
URL: http://minkarlek.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ett riktigt vackert par.. kul att niska få barn tillsammans.. Barn äe det bästa som finns.. har själv en dotter på 6 månader

äe vän med wictoria hon som har bloggen http://minkarlek.blogg.se/



hehe .. ha de jätte bra och hoppas allt går bra :)

kram Rebecca

2008-10-27 @ 11:00:07
URL: http://myzansmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste bara fråga, när var det ni var i Rhodos förra året? Tror vi var där samtidigt =). Haha kom bara och tänka på det när jag såg bilden på er. Ni är ett väldigt fint par och ni kommer bli en jätte fin liten familj om några månader =).



Följer din graviditet med spänning =) Man vet ju vad underbart det är. Och lite avundsjuk är man ju =)

2008-10-27 @ 15:43:03
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0