Storhandlingggggg

Nu har vi varit på Coop forum som öppnat en liten bit ifrån oss... kommer bara vara nedanför en backe när vi flyttat. Wondeful. Det öppnades igår och även idag var folk helt fullständigt GAAALNA! Man kom knappt fram.
Vid godisen var folk som apor. 29kr/kg... Ni kan ju tänka er själva. Godiset låg över hela golvet för folk gamat sig och slängt med sin skopa överallt. Okej vi köpte också en hel del godis, magnus fick smygt in sig genom en liten håla men måste man va som en galen apa bara för det är billigt? Hahah fy fan!

När vi kom hem var vi helt slut. Magnus fick ta en disk som var 3 dagar gammal och det såg ut som ett bombnedslag här i köket och efter det lagade jag en god tacos. Blev svimfärdig flera gånger av min underbara yrsel, och hjärtklappning. Jävligt obehagligt!

Jag fattar fortfarande inte hur man lägger in Youtube-musikvideo här? Har försökt allt... =/ HELP ME!

Vi ska mysa med en film snart och äta vårat godis, om man törs för folk har väl drägglat över det! =) Haha usch.
Naturchips ska vi äta med... Mums, blir nästan lite fredagsmys här idag. Tror det blir så för jag undermedvetet trott att det varit fredag hela dagen! :D


Våran smarriga taco torsda   Nu syns d att man har bulle i ugnen iaf

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

adda mig på msn, så kan jag visa dig hur man gör! :)

[email protected]

2008-10-24 @ 07:40:26
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha ja men då hoppas jag också att några kg stannar kvar hos dig. =) Det måste strama grymt mycket på din mage nu och större kommer du bli hihi. Mysig med bebis i magen. Och nu syns det verkligen att ni går i väntans tider! =)



Åh ja men vad roligt. Ska ni berätta för folk eller kommer det bli en hemlis?? Är ju jätte nyfiken hihi. Ja då kan man ju verklige shoppa loss när man vet vad det blir. Är ju inget roligt att bara behöva handla neutralt.



=) Tack. Jo han är allt väldigt söt. Nja han vaknar och somnar, vaknar och somnar hela natten. Men han somnar om ganska så fort tack och lov. Men det är skit jobbigt att bli störd i sin sömn varje natt.

Du får komma hit på öppna förskolan haha =) Men man lär känna massa folk när man fått barn. Det har iaf jag gjort =)

2008-10-24 @ 09:30:52
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jasså, kliar det något nu när den töjs? =)



Haha ja jag hade aldrig kunnat hålla mig om jag hade vetat. Hade jag inte för sagt mig så hade jag inte kunnat hålla det hemligt. Haha! Men vad spännande =)



Ja sömn är allt en bristvara nu. Haha. Jo visst är drt grymt roligt nu när dom är lite äldre. I början är dom ju inte alls så roliga haha! Njuter för fullt nu.

2008-10-24 @ 17:39:47
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0