Todelodoooo

Goddagens gott folk!
Nu har jag plockat runt lite här i lägenheten, är helt slut nu. Duschat och försökt raka bena på toastolen, benen är helt sönderskärna. Så är det när man ska försöka göra sig lite fräsch för sin sambo =O
Ser ut som fan i köket, får ta det sen.. det blir skit äckligt i köket med en gång bara för jag inte kan bära saker samtidigt som man tynger hela sig med kryckorna. Magnus gör så gott han kan, men killar är inte direkt kända för att ta bort ALLTING med en gång. Han tar typ bort hälften av frukosten osv varje gång =O Jag vet inte om han tycker det ser finare ut när hälften av sakerna fortfarande står framme eller om han bara ska verka duktig.. Hahha, men då tar man väl bort allt så det blir FINT? Inte brödsmulor o äckel överallt... Hahah. Och tar in osten t.ex men juicen o mjölken fortfarande står framme.. Hm, han är bra konstig ibland... Puh vad jag vill städa här alltsååå!

Igår var vi på Joanna's mammas gym, dom tränade lite & jag låg i en massagestol och lekte med Leo, drack vatten och käka nyttig choklad.
Efter det åkte vi och käkade. Dom drack ett glas champanje, vi åt lite snacks och sen middag med efterrätt. Mysigt!
När vi kom hem var vi helt slut verkligen, jag la mig under Magnus täcke ( vi har legat i varsitt ett tag bara för jag är så rädd att han ska sparka till mitt ben i sömnen. Pain, och jag vill inte ligga och va nervös hela natten ) Men nu ville jag verkligen nattgosa för det vaar längesen och jag sakna närhet och kärlek. Så jag la mig på hans arm så tittade vi på Dexter, såååååå mysigt. Fan va dexter är bra alltså. Så vi har legat o kramats hela natten och det gick faktiskt bra :-) Hihi.
Jag älskar honom så himla mycket. Min fina underbara man. Han kommer bli världens bästa pappa. Han är så ansvarsfull. Jag är så glad att jag skaffat barn med honom verkligen. Ingen annan kunde varit bättre ('¨v'')

Jag, i somras. jessica and tuva goa goa tuvissss.... kamera--bilder, därför det är så kasst :D Middagsmys med jenny o linda :-)

Kommentarer
Postat av: madde

borde bli en ny os gren det där med o va gravid o raka benen :-)

2008-10-20 @ 15:46:49
URL: http://metroblogge.se/mammamadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0