Gamla bilder


Här hitta jag en jävligt het bild på Jenny från Midsommar .. hm 06?

Lilla lilla älsklingsKevin
Min Liiiilla Kevin


Mathilda Sötis är också liteeeen (L)


Ems the fjortis :D


Nåt slags familjefoto ... Haha!


Yee its my birthday - We gonna party like as she worth it... Mhaha, jag är check =)


Ems matar lillebjoj

Wow jag blir rädd för mig själv!







Hahahha jag DÖR!



Hej jag heter Emily och jag är världens fjårtiz


Jessica 2003 .. haha :) Sööööt!

Brunhårig fjortis
Checka ögonbrynen (!)

Jessica igen på skolavslutning =)=)

Skulle slurkla i mig öl. Ska inte säga hur denna kväll slutar för en 14åring som inte får dricka
och tror att ingen märker att man blir full? Jo mammsen drar med en hem från festen mitt i natten.
PINSAMT

Mamms och Jessica. Hon dricker visst också cider men jag ska alltid va värst såklart!!

Här såg jag mullig ut för första gången i mitt liv.... :D:D

Skolavslutning i 9an med PUSHUP. Ser ut som mina mamibobies nu ungefär.... Haha

Jag med lillasyster och älskade kusin Veronica i Sundsvall


Mitt gamla rum och jag tror jag är snygg med HÄNG.

Konfirmation =)

Mm fy fan vad snyggt. Jag & Linda

Gamla goa gänget.. Hahaha

Lilli DJI (hahah)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha vad roligt gamla bilder! HAha och ser jag rätt, är det lilla Helen som står brevid dig på konfirmations bilden?? Hahahahahaha!!

2008-10-14 @ 15:39:54
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Kan du skicka ditt mobilnr till mig? nu har jag massa ems nummer i mobilen.. vågar inte prova ringa alla ifall jag kommer till nån annan haha . Skicka i inboxen på FL så slipper alla andra oxå få de haha.

Puss Puss

2008-10-14 @ 21:36:06
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ojj shit vilken modemiss.. Ser att jag har samma outfit på skolavslutningen och på midsommar OJ OJ OJ ! Hahaha

2008-10-14 @ 21:37:47
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0