Veckaa 24

Igår var Jenny & Linda här och åt & tjötade. Även Felicia var med och hon är bara såååå go!!!
Satt och kollade på andra gamla bilder på Linda o mig och skrattade så tårarna rann och fick ont i magen! Hahaha sååå fult. Efter dom åkt kollade jag på Desperate Housewifes och även lite på mina jag & irene! Han är så jävla sjuk, Jim Carrey!
Har haft väldigt ont i längst ned utav magen, typ precis ovanför blygdbenet inatt och även fortfarande. & huggt ner lite!
Ser ut som magen är skit stor nu på morgonen också. Haha, brukar det komma längre fram att man får ont eller kan det va nåt fel? =O
Ska lägga mig o läsa lite snart o massera maggen lite och hoppas det känns lite skönare snart!
I eftermiddag ska jag hem till Jessica & Tuva ochdet blir massa trevligt. Imorgon ska jag träffa Andrea innan jag åker!
Saknar min man massivisssssss!

Vecka 24 - 15 okt - 21 okt 2008
Kroppen: Man kan känna av hur livmodern drar ihop sig och blir stel ibland, sk. förvärkar, livmodern tränar på detta sätt upp sig inför förlossningen. Ibland kan vibrationer eller gropigt underlag från när man åker bil framkalla förvärkar, men det är helt naturligt.

Barnet: Vikten har ökat markant på senare tid och barnet väger nu runt 600 gram och är cirka 30 cm långt, barnet ska de resterande veckorna femdubbla sin vikt. Nu utvecklas svettkörtlar, men huden är fortfarande så pass tunn med bara lite fett så det ljumna vattnet är perfekt. Naglar på både fingrar och tår börjar växa ut.

Kommentarer
Postat av: joanna

jag tycker du ska ringa bm om smärtan i magen. man kan aldrig vara för säker..

2008-10-15 @ 16:40:01
URL: http://thisishot.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja, jag tycker den blev jätte fin!!

2008-10-16 @ 20:09:04
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0