VI SKA FLYTTA :)

Hon ville ha våran lägenhet, så den 1a december flyttar vi till Britta-Lenas :-)  Guuuud vad skönt.
Jäääätte fin lägenhet, 13 kvadrat stor balkong, tvättmaskin och torkskåp i badrummet, hiss upp (ligger ändå bara på 1a våning), dagis 20m bort + lekparker och sååå fint barnvänligt område!
Hur fräck lägenhet som helst. Åh va vi ska trivas där med våran lilla bäbis, hinner jag inreda babyrummet också. Ett litet minus att tapeterna var fula i hela lägenheten men jag antar att vi hade velat tapetsera vilket som, så det blir som man själv vill ha det! Just nu är det blått, gult och alla möjliga färger! Hur kan dom vilja bo så? :O
Tur man har en pappa som är målare :-)

Nu är jag hemma hos mina föräldrar. Ganska jobbig resa om jag får säga det själv. Puh, men nu är det gjort och jag ger mig själv lite beröm för jag kämpar varje dag! *Duktigt Emily* :D

Imorgon kväll ska jag förmodligen umgås lite med Jenny och förhoppningsvis Andrea. Roligt för det var längesen!
Hoppas på o få träffa Jessica & Tuva när jag nu är här också. Inte träffat på ett tag =/
Tuva hinner bli vuxen innan jag får se henne. Buh! Söta barn!

Nu blir det mycket att stå i, ytterliggare en flytt.. men sen kan vi stadga oss där tills vi om några år flyttar till något hus kanske. Men så länge kommer vårt barn få det så bra där och framför allt det viktigaste : Jag kommer ut utan att kämpa ihjäl mig.
Saknar redan min gubbe och det känns tomt utan honom - Men man behöver sakna varandra ibland =)<3
Jag älskar dig och bäbsen mest i hela universum. KYSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Tack så mycket, älskar den nya designen =)=)



Ja va bra om han kan köra dej. Sen kan du ta hissen upp å sen kan jag böra dig till soffan haha..

hur länge ska du stanna i Trollhättan?



Kramar

2008-10-13 @ 22:35:08
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej.Ramlade in på din blogg. Grattis till bebisen i magen. Britta Lenas är ett fint område. vi bor här själva också =)

2008-10-21 @ 16:25:56
URL: http://rebeccalindmark.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0