Yschh va kallt :S

Det är verkligen ISkallt överallt, därför är det skönt att krypa under det tjocka tuntäcket och mysa sig =)

Då var det fredagförmiddag dåå.. ska börja packa lite om en stund här, efter det bege mig till bassängen sista dagen för denna veckan och sedan åka iväg till Trollis, blir skönt att komma hemifrån lite! Köpa med mig fars-dags present till pappsen eftersom det är nästa helg och vi inte orkar åka två helger på raken! Världens bästa papps ♥
Halloween-party på listan ikväll då =D På lördag ska vi hem till farmor & farfar och fika. Farmor har köpt nåt huxflux till mig som ska "hjälpa" mig med mig sjukdom, nåt hälsolassogrejs man ska lägga i ett fotbad, så ska det hjälpa. HAHAHHA, vilket lurendrejeri, men men det skadar ju ingen att pröva =)
Sen får vi se vad helgen har att erbjuda. Blir iallafall väldigt skönt att komma "hem" till min älskade stad lite.....

Gårdagen var väldigt mysig kan jag tillägga. ;-)
Nu är jag sugen på frukost, baby har varit nere i affären och köpt nybakta frallor. Mmm, dagen kan inte starta bättre.
Han har börjat träna 4 dagar i veckan och gå morgonpromenader. Så duktig min heting! SMACK (K)
Ha en bra helg, hoppas ni inte blir för skrämda .. Haha! Krampusssss från oss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0