Besviken =/

Usch säger jag.. jag hade hoppats på att vi får byta lägenhet (till bottenplan eller lägenhet med hiss), min kurator ringde till Aranäs men det finns ingen möjlighet till lägenhetsbyte när man redan bytt, då får man vänta ett år oavsett om man har läkarutlåtande eller inte. Fy fan va folk är okänsliga! Vad fan ska jag göra nu då? Jag kan verkligen inte bo på 3dje våning utan hiss när jag fan inte ens kan gå.. hallå eller? Jag får väl bli bärd upp då och sitta inne...(hur länge då??) Tänk när jag får min bäbis? Hur ska jag kunna bära ner den (och vagn) när jag inte kan gå?
Jävla idioter!!!!! Så jävla ledsen är jag.

Sen så blir jag utskriven idag iallafall, det känns bra förutom att jag har fått ganska ont igen så fick en ny kortisonspruta i bäckenet och hoppas på att det hjälper, men jag får nog ställa in mig på att jag inte kommer bli helt smärtfri fram tills barnet är fött.
Människor som "bara är gravida" som får ont i bäckenet brukar gå med kryckor fram tills förlossningen sa läkaren, och jag då som har en reumatiskt sjukdom på det kommer nog inte få det lätt, så jag får väl ställa in mig på det värsta. Fokusera mig på att klara vardagen för det blir inget mer jobb iallafall innan bäbisen är född! Utttråkad jag kommer bli.
Jag gör allt för min lilla bäbis, men det är verkligen inte lätt.. så du blir nog våran enda lilla bäze :):)

By the way. Det finns så underbara människor! En tjej här på avdelningen som jag pratat lite med kom in på mitt rum igår med en present :O Blev chockad som fan. Hon hade varit iväg i Halmstad o köpt babykläder till min bäbis.
GUD va snällt verkligen i o med att vi knappt känner varandra. Så söt fleecejacka typ med små öron på luvan med tillhörande byxor som den kan ha när det är kallt i februari :D ÅHHHHH!!!!!

Nä nu ska jag vila, man måste det när man tagit kortison så det sitter kvar på samma ställe.. snart kommer baby o hämtar mig. Hem ljuva hem <3 Fy va du ska bli pussad *smackens*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0