Inget nytt, som förväntat

"Det är kul att vara speciell, men inte inom sjukvården!"  Haha fy fan, bra sagt av läkaren eftersom ingen kan hjälpa mig, men det var väntat.
Har fått förtur hos Aranäs som ändrat sig angående lägenheterna. Skönt att dom tog sitt förnuft till fånga för annars hade det fan varit något fel på dom.
Låg i en sjukhussäng o väntade i ca 10 timmar idag - Kul, gjorde ultraljud på höften som jag redan gjort ca 1000 grr (jag kan sätta massa pengar på att dom gör det för dom inte vet vad dom ska göra), såg att ledkulan var svullen osv, försökte dra upp ledvätska i höften genom en nål två gånger utan resulat. Läkaren blev nästan förtvivlad när han fick släppa hem mig när han såg hur dålig jag var. Men ingen vet vad dom ska göra (....) Fick åka ambulans hem också så jag kom upp. Ger upp detta nu, får ligga här hemma - Inget mer med det.
PAIN !!!

Känner bäbisen massa hela tiden, börjar bli riktigt hårda bultningar nu och man kan känna det utanpå magen. Jätte kul verkligen :-)
Är så orolig för förlossningen. Måste man röra sig mycket under förlossningen? Någon? Eller gör man det av sig självt av smärtan typ?!
Är väl iofs väldigt individuellt men....
Läkaren tyckte planerat snitt var en självklarthet, men jag vill verkligen föda naturligt. Fast ska det fortsätta så här så vettefan alltså, då kan jag ju inte sära på benet ens. Eh vi får väl se! Men man är ju orolig inför förlossningar som man är & så detta på det.

Jag älskar verkligen årets idol. Så underhållande. Synd att den där rolige åkte ut idag (vad han nu hette:)
Den blonda fina tjejen som är med, som också har reumatism.. Kul, nä va hemsk jag är, menar inte kul men känns om jag är ensam i världen med att ha det som ung. Jaja förstå mig rätt!

Imorgon är det fredag (like it matters:) men lite extra mys. Sjukgympa om jag kan ta mig ut, så får det väl bli filmmys med gotterier på kvällskviten!
Har läst massa skvallertidningar idag .. me like! Gubben har köpt ettt nytt ps3 spel som kom ut idag som han väntat länge på, så gissa vart vi har honom just nu (:  Jag myser i sängen under täcket med datan i knät.. HIhi
Sov gott .. Zzzz

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

ska på sexparty + utgång :) hihi .. ska bli skoj!

2008-09-25 @ 22:03:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Nja vi brukar inte lägga oss samtidigt. Förr gjorde vi det men nu somnar han vid 8 =) Och då har inte jag lust att nana =) haha.



Vad menar du med röra dig på förlossningen?

Vad skoj att du känner bebisen, visst är det en otrolig känsla!? Jag saknar min mage faktiskt. Det var ju så mysigt.



2008-09-26 @ 07:59:48
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jo man rör sig ganska mycket under en förlossning. Men man har ju så ont så man tänker inte på hur man rör sig. Men jag vet inte, du kanske bara får en ännu värre förlossning om du redan har jätte ont. Men jag vet inte. Är såå himla svårt, alla förlossningar är ju så olika =)

2008-09-26 @ 10:40:04
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet dom och nicol har fått sin son än? ghaaa blir ju tokig när hon inte skriver =) roligt att du känner bäbisen =) Puss

2008-09-26 @ 15:18:05
Postat av: Andrea

Men de bästa kanske är ett snitt så att inte de blir ännu mer inflamerat i höftena om dem får utsättas för en sådan påfrestning så att ni inte behöver stana allt förlänge på bb.Men de är långt kvar så du har ju ett tag att tänka igenom de i slutändan är ju det viktiga att du och bebbisen mår bra :D Älskar dig gumman! I miss you

2008-09-26 @ 21:11:16
URL: http://posionivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0