..kalajsdags :D:D

imorgon fyller älsklingspälskling 27år..ja må han  leva =) så idag ska vi ha kalas för hans släktingar, har försökt plocka så gott det går här idag igen. Magnus får dammsuga och jag har vikt tvätt för en hel armé. Men nu är det gjort, skönt. Fick vikt fint i garderoben och sorterat också. Måste köpa galjar till mig. Är helt slut, det tar verkligen på krafterna att göra saker när man har ont...
Ska bli kul o få hit lilla Leo, en bäbbe i huset är aldrig fel. Söta söta bäbis!!!!

Vi gick på Mamma mia igår istället, ville så gärna att Magnus skulle se den för den är grym.. fast jag redan sett den.
En som han hade jobbat med kom ändå fram o berättade slutet på Arn, så det kändes meningslöst :D Haha!!

Jag är sååå sugen på smörgåstårta... Får väl äta det imorgon på självaste dagen!!!
Iövermorgon kommer äntligen det efterlängtade ultraljudet. Åh som vi längtat :D
Ha en bra söndag!!! Kramens

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till bebisen , underbart med ett nytt liv . <3

2008-09-08 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0